Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knuffeldier schreef:Jemig wat een wond!!! Wat ontzettend rot dat je dit hebt moeten zien, kan me voorstellen dat je de beeld even niet meer kwijt raakt.
Wat een ontzettend naar ongeluk. Vind het ook ontzettend rot voor de verzorgster die erop zat. Ook al kan die er helemaal niks aan doen, die zal zich vast ook heel erg rot voelen
Gelukkig is er tegenwoordig qua wondgenezing erg veel mogelijk. Ben pas nog bij een wondcongres geweest (voor mensen) en daar de meest walgelijke wonden gezien waar ze uiteindelijk toch hele goede resultaten mee behaalden.
ZeSteigert schreef:Je hebt goed gehandeld TS!
Wat een wond!!
Hopelijkt komt het goed..
En dit is nou de reden dat ik niet dicht langs prikkeldraad ga, op smalle paden gewoon in het midden rijden zodat auto er niet langs kan. Best wel aso maar anders kan heg gevaarlijk worden.
Sterkte TS!!
Albert schreef:Om je een beetje hoop te geven wil ik je deze site doorgeven: http://www.veterinairewondzorg.nl
Zij hebben al vele nare wonden goed laten genezen, zie de fotoverslagen.
Heel veel sterkte!
SimoneW01 schreef:Ben ik de enige die de wond niet heel 'walgelijk' vind? Of ligt het gewoon aan mij?
De wond ziet er al erg goed uit! Ben blij voor jullie dat het goed gaat, en hopelijk heeft het paard er niet superveel last van.
Vind dat je goed gehandeld hebt in die situatie, je dacht gelijk aan het paard en de eigenaar informeren.
Hoop voor jullie dat het zonder problemen verder geneest.
SimoneW01 schreef:Ben ik de enige die de wond niet heel 'walgelijk' vind? Of ligt het gewoon aan mij?
De wond ziet er al erg goed uit! Ben blij voor jullie dat het goed gaat, en hopelijk heeft het paard er niet superveel last van.
Vind dat je goed gehandeld hebt in die situatie, je dacht gelijk aan het paard en de eigenaar informeren.
Hoop voor jullie dat het zonder problemen verder geneest.