Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bizzybijtje schreef:Waanzinnige foto's! Ik zou toch een beetje mijn hart vasthouden hoor als ik het zou zien hahaEcht heel mooi. Heb normaal niets met dit type paarden maar Norikers vind ik stiekem altijd wel heel ruig (en na een rengalop door de branding op een noriker ben ik al helemaal om
)
Morrie schreef:rengalop met een Noriker...... dat heb ik vroeger meerdere keren (onvrijwillig) gedaan......nu hou ik het bij stappen en draven..... maar goed, ik ben bejaard en Morrie atactisch, dus wij spelen vals
![]()
Ik weet geen prijzen van vandaag de dag, ik heb Morrie in 2002 gekocht van een landbouwschool in St.Johann, maar ik weet wel dat bepaalde kleuren stukken duurder zijn dan andere.
Het heeft ook een praktisch aspect dat ze de rangorde van de hengstenkudde beneden laten bepalen: als er echte gewonden zijn, kunnen ze of ter plekke gehecht worden, of ze zijn snel in een kliniek. De hoefijzers zijn er ook af voor de heren kennismaken met elkaar.
Ladybird schreef:Wauw wat ontzettend gaaf!
ik houd sws wel van die tradities die Oostenrijk heeft!Alles word altijd uitbundig gevierd & het is altijd reuze gezellig
![]()
jij woonde toch ergens bij de Gross Glockner in de buurt?
ponnygek schreef:hoii
wat voor rassen zijn dat op de foto`s ?
zouden we ook een paar foto`s gebruiken om tekeningen te maken?
Klijntje schreef:Ahhh, heel gaaf dit! *wil emigreren*Is er daar niet nog werk voor een bedrijfskundige/geluidstechnicus en een wijkverpleegkundige?
Ladybird schreef:Wauw wat ontzettend gaaf!
ik houd sws wel van die tradities die Oostenrijk heeft!Alles word altijd uitbundig gevierd & het is altijd reuze gezellig
![]()
jij woonde toch ergens bij de Gross Glockner in de buurt?
CrazyCat schreef:Klijntje schreef:Ahhh, heel gaaf dit! *wil emigreren*Is er daar niet nog werk voor een bedrijfskundige/geluidstechnicus en een wijkverpleegkundige?
Voor verpleegkundigen is heir wel werk hoor, veel vraag naar en wordt hier goed betaald ook. (de lonen liggen algemeen wel lager, maar de vaste lasten ook). Voor een bedrijfskundige/geluidstechnicus denk ik niet zo snel.
Maar waar een wil is is een weg en als wil aanpakken lukt dat ook wel. Alleen het taaltje dat is wel even een puntje dat erg lastig is in het begin.
obelix schreef:Heel gaaf !! Mooi om eens te zien zo
Ps : Heb je al gezien dat je foto's gedeeld zijn? : http://www.bitmagazine.nl/media/noriker ... de-wei-op/