Jet schreef:Ik denk zelf dat het een miscommunicatie is geweest tussen TS en de politie. Zij vroeg of er in Bergen onderzoek werd gedaan naar een paardenbeul en de politie heeft haar geantwoord dat dat inderdaad het geval was. De politie doelde volgens mij in dit geval op het algemene onderzoek dat gaan de is, door alle afdelingen en niet dat er specifiek in Bergen gezocht werd. Alleen heeft TS het wel zo opgevat, waardoor dit misverstand in de wereld is gekomen.
Ik denk dat de persoon die op het erf van de buren gesnapt is en zijn spullen bij haar op het terrein heeft verloren eerder een dief is geweest die het misschien op zadels had gemunt, maar misschien ook wel een ordinaire woninginbreker.
Caira, volgens mij is bovenstaande het geval en dat wordt door anderen ook gedacht. Zeer waarschijnlijk dus geen paardenbeul in Bergen, tenminste niet in bovenstaand geval.
Verder heb ik ergens gelezen dat degene die het op facebook had gezet foto's had gebruikt van andere mishandelde paarden, dus die is misschien wel bewust bezig geweest de buurt gek te maken...