Paardenbeul in Bergen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 20:56

mirgino schreef:
Tries_en_Faf schreef:
Dit was dus wat ik bedoelde op FB, allemaal paniekzaaierij... Dat krijg je terug op je bordje zo.

Dat is t nadeel van FB en als iedereen alles klakkeloos deelt, ook zo de foto uit st pancras. ERG irritant en vervelend.

>;) bedoel je mij daarmee?

Ik denk dat ze het in het algemeen bedoeld. En ik moet haar daarbij wel gelijk geven.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:02

het staat gewoon openbaar op fb, niks geheimzinnigs aan
ik heb het niet op hoeven zoeken via google
het is iets dat leeft onder de mensen,erg jammer dat sommige dit dan ERG irritant en vervelend vinden.

Tries_en_Faf

Re: Paardenbeul in Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:10

nee ik bedoel er niemand persoonlijk mee. Rustig aan.

Niet alles wat openbaar op FB staat is waar hoor.

Sylbana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 00:28

Ben het eens met tries_en_faf. Dit zie ik ook steeds meer..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:11

TS heb je inmiddels meer info van de politie? Ik zal ze maandag eens bellen, maar ik begin toch te denken dat we hier met een HOAX van een aantal verveelde pennymeisjes te maken hebben.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:16

Jet schreef:
Ik denk zelf dat het een miscommunicatie is geweest tussen TS en de politie. Zij vroeg of er in Bergen onderzoek werd gedaan naar een paardenbeul en de politie heeft haar geantwoord dat dat inderdaad het geval was. De politie doelde volgens mij in dit geval op het algemene onderzoek dat gaan de is, door alle afdelingen en niet dat er specifiek in Bergen gezocht werd. Alleen heeft TS het wel zo opgevat, waardoor dit misverstand in de wereld is gekomen.
Ik denk dat de persoon die op het erf van de buren gesnapt is en zijn spullen bij haar op het terrein heeft verloren eerder een dief is geweest die het misschien op zadels had gemunt, maar misschien ook wel een ordinaire woninginbreker.

Caira, volgens mij is bovenstaande het geval en dat wordt door anderen ook gedacht. Zeer waarschijnlijk dus geen paardenbeul in Bergen, tenminste niet in bovenstaand geval.
Verder heb ik ergens gelezen dat degene die het op facebook had gezet foto's had gebruikt van andere mishandelde paarden, dus die is misschien wel bewust bezig geweest de buurt gek te maken...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:13

Ik heb specifiek gevraagd of er een paardenbeul in Bergen was en de politie zei ja.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 09:57

Ik heb ze vier keer langer dan tien minuten aan de telefoon gehad. Ik vind het dan heel vreemd om van miscommunicatie te spreken. En nee er is geen nieuws..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:06

Als je nieuws wil kijk dan bij bokt nieuws dan zul je lezen dat in soest 2 paarden gepakt zijn
En denk dat hij voorlopig uit nh blijft en weer meer aan de andere kant van nl actief gaat zijn

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:29

Weet iemand of er ooit een auto is gezien? Vanavond stond er voor de stal waar ik sta iemand vanuit een auto fotos te maken. Toen een stalgenoot fotos wilde maken scheurde hij hard weg.. Ik ben dan meteen wat huiverig -O-

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 20:32

Nee, nee, nee, dit meen je toch zeker niet? Ik woon hartstikke dicht bij Bergen! Ik ga zeker rond blijven kijken bij de paardjes, ook al staan ze goed afgelegen. Dit mag echt niet gebeuren!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:00

lauralarissa schreef:
Weet iemand of er ooit een auto is gezien? Vanavond stond er voor de stal waar ik sta iemand vanuit een auto fotos te maken. Toen een stalgenoot fotos wilde maken scheurde hij hard weg.. Ik ben dan meteen wat huiverig -O-

hier staan er wel vaker mensen op t parkeervak foto's te maken :o maja sta dan ook op een stukje geschiedenis dus ik kan er tegenwoordig niet meer zo warm of koud om worden.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:10

De stal is aan een weggetje gelegen waar alleen bestemmingsverkeer komt. Vannacht op een stal 3km verderop ook en incident geweest waar de recherche bij is geweest. Ben niet snel huiverig, maat vind dit toch vreemd