Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
avaluna schreef:Die Pien inspireert ons met haar oortjes topic.
Zelfs ik wil d'r één gaan maken, wel geen Frankrijk, maar eveneens prachtig, vind ik zelf.
pien_2010 schreef:avaluna schreef:Die Pien inspireert ons met haar oortjes topic.
Zelfs ik wil d'r één gaan maken, wel geen Frankrijk, maar eveneens prachtig, vind ik zelf.
Ja vind dat wel heel grappig Avaluna en ik zit nu ontzettend te balen want weer is weer niet goed en ik wil toch onderhand "Le Bost" op de prent zetten dus ik ga het gewoon proberen heb ik zo net besloten.

Echt mooi om te lezen.
), en ...(ff de naam vergeten) haar 'kasteel', is ook al zo mooi!
.
assebassie schreef:Geweldig die foto's en verhalen![]()
en wat is die Hercule een geweldig paardje
(merens zeker
kan niet anders hé assebassie. Want lees nu zelf hier boven bij Leonie en Rocy dat die paarden wel fouten inschatting maken
. Bij de een is de BH en trui kapot en de ander staat letterlijk met beiden benen op de grond. Dan die merens van ons hé. Als het kan dan kan het ook echt en anders draaien ze om
. Bedankt voor je compliment.
)
Vandaar ook de late reactie weer want alles gaat hier zo langzaam of werkt helemaal niet. Zo ook mijn internet! Wat betreft de temperatuur zit ik dus nog wat warmer dan jij
Het is nu winter en de temp overdag varieerd tussen de 23 en 29 graden! Ik geniet van je mooie foto's! Blijf weer volgen hoor! En als je ooit hier wilt komen rijden? Je bent welkom!