Aah wat een stoer mens! Hoeveel mensjes ik wel niet in de thuiszorg tegen kom die totaal niet meer buiten komen. En deze mevrouw klimt nog even op een paard.
Leuk dat je dit gedaan hebt ts
lovebrechjex
Geplaatst: 11-05-14 22:46
Kippenvel.... wauw, wat een prachtig gebaar om deze vrouw haar wens uit te laten komen. Ik heb getemd voor uitgelicht, deze foto's zijn daar echt een plekje waard .
knetterhard
Geplaatst: 11-05-14 22:48
dems75 schreef:
Ohhhhh....even serieus...ik ben helemaal geen sentimentele, maar nu kreeg ik eventjes tranen in mijn ogen. Wat ongelooooooflijk mooi!
Hier ook eentje! Jij bent echt een topper, dat je dit hebt gedaan voor deze mevrouw ! Super mooi om deze foto's te zien! Wie goed doet, goed ontmoet
Wat geweldig van jullie zeg wow! Die heeft een super dag gehad en een mooie wens super beleeft!
Zeeuwtje68
Geplaatst: 12-05-14 00:28
Bij mij ook tranen in mijn ogen, wat een super mooi gebaar en dat vrouwtje zie je gewoon stralen en ooooooooooooo die knuffels die ze de paardjes geeft dat is een echte paardengek in hart en nieren, zo mooi dit
Ik stem voor topic van de week, bestaat dat al dan hoor ik jullie denken, nee helaas nog niet. Maar dit soort topics verdienen het om meer te krijgen dan uitgelicht! Dus voor mij is dit het topic van de week!
Zooo mooi!
RoWi
Geplaatst: 12-05-14 10:35
Wauw! Geweldig dat jullie deze wens in vervulling konden laten gaan. Heel erg ontroerend!