Valk merrie Deepani's Sirana (v. Don Cremello du Bois)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:23

eldora1 schreef:
Je plaatst zelf een topic in rijden in the picture. Daar van is het de bedoeling dat je niet alleen ' leuk paard ' zegt maar kritiek en commentaar op je rijden enzo.
En dat veel mensen het geen fijn beeld vinden, oke.
Er is opbouwende kritiek gegeven.
Ik vind het zelf ook geen fijn beeld.
Je handen en een opgekrulde pony..
Maar dat je nou zo kinderachtig moet reageren..

Dat is niet waar, want dan had ze het wel bij HAW geplaatst.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-04-14 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

CharmingS

Re: Valk merrie Deepani's Sirana (v. Don Cremello du Bois)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:33

Wat een gejank weer om niks hier.. Jezus!!

TS je hebt een super leuke pony en ik kan helaas je filmpje niet bekijken die heb je waarschijnlijk prive gezet door al deze rotte reacties!

veel paarden worden met 2,5 zadelmak gemaakt, ook ik doe hier aan mee. En die paarden gaan daarna lekker een poosje terug de wei op.
Ik hoor hier mensen alleen maar roepen dat het niet goed is voor het paard blablabla.. Meeste paarden die op hoog niveau lopen zijn met 2,5 zadelmak gemaakt, dus als die top ruiters weten ook niet waar ze mee bezig zijn of wat..

TS ik kan helaas alleen 2 foto's zien, maar van een foto kan ik zien dat je vrij rechtop zit, probeer je pony iets meer te ontlasten door iets voorover te gaan zitten zodat je hem (wat ik van je vorige reacties begreep) iets makkelijker naar voor kan rijden. Ik vind dat je een super leuke pony hebt. En luister niet naar deze moraalridders hier die denken dat ze de nieuwe anky's zijn en beter naar het animal rescue forum kunnen gaan :)

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 00:37

CharmingS schreef:

TS je hebt een super leuke pony en ik kan helaas je filmpje niet bekijken die heb je waarschijnlijk prive gezet door al deze rotte reacties!

veel paarden worden met 2,5 zadelmak gemaakt, ook ik doe hier aan mee. En die paarden gaan daarna lekker een poosje terug de wei op.
Ik hoor hier mensen alleen maar roepen dat het niet goed is voor het paard blablabla.. Meeste paarden die op hoog niveau lopen zijn met 2,5 zadelmak gemaakt, dus als die top ruiters weten ook niet waar ze mee bezig zijn of wat..

TS ik kan helaas alleen 2 foto's zien, maar van een foto kan ik zien dat je vrij rechtop zit, probeer je pony iets meer te ontlasten door iets voorover te gaan zitten zodat je hem (wat ik van je vorige reacties begreep) iets makkelijker naar voor kan rijden. Ik vind dat je een super leuke pony hebt. En luister niet naar deze moraalridders hier die denken dat ze de nieuwe anky's zijn en beter naar het animal rescue forum kunnen gaan :)

+1
Supergave pony! :D
+1

xRodrigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 02:54

CharmingS schreef:

+1 !

& wat een knapperd!! <3 <3 :~

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 07:31

Charmings ben het met je eens behalve dat niet iedereen zo reageert in dit topic. Ik heb een paar keer positief gereageerd

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:49

Ik krijg nu ook een PB van de TS. Ik ben het niet met haar werkwijze eens. Kan ik het helpen.

Wat Netje ook zegt; erg onvolwassen.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:36

Roos_M schreef:
Ik krijg nu ook een PB van de TS. Ik ben het niet met haar werkwijze eens. Kan ik het helpen.

Wat Netje ook zegt; erg onvolwassen.

Mensen leven enaten leven is ook een kunst.
Ik denk dat wat jullie willen zeggen echt wel opgepikt is en of ze er iets mee wil doen is een tweede. Ik zou het iig al niet meer willen aangezien ze zo ongeveer onder een berg modder is begraven. Ts is onwijs trots op haar pony en doet heus wel voorzichtig met haar. Voelen en zien zijn ook twee totaal verschillende dingen.. het enige nuttige wat ik (mening mensen!)langs heb zien komen is dat ts der handen misschien beter wat lager kan houden en dat ze iets meer voorover kan zitten om de rug wat te ontlasten. Ik weet zeker dat er iets met de tips gedaan gaat worden, maar aan afkraken dat ze der pony mishandeld heeft ts helemaal niks. Regelmatig op de wei gooien doet ze al, want zoals iedereen heeft kunnen lezen was er net een week niks mee gedaan. Verder lees ik vooral reacties (nee ik heb niet alles letter voor letter uitgepluist) dat ze het niet goed doet, maar opbouwend commentaar kom ik nauwelijks tot niet tegen.
Oh en ik ben zo iemand waarvan haar paard pas op der zesde is bekeerd, maar ik vind het nou zeker niet altijd een voordeel. Tot der zesde alleen met der moeder op de wei en verder geen andere paarden is niet echt bevorderlijk.
Je hebt een super gave pony Fer en ik weet zeker dat het met jou als baasje helema goed gaat komen :)

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:40

We zouden eens met heel bokt op een cursus 'feedback geven' moeten gaan :') Sorry, erg off topic.

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:03

Molfre schreef:
We zouden eens met heel bokt op een cursus 'feedback geven' moeten gaan :') Sorry, erg off topic.

_/-\o_

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:25

Ik zie dat er in dit topic regelmatig negatieve feedback gegeven wordt, ik voel mij hierbij aangevallen want ik reageerde wel positief in dit topic, ik denk dat er beter op een andere manier feedback kan gegeven worden, snap je dat? _O-

Twee weken terug feedback geven cursus gehad :')

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:33

Het is inderdaad de manier waarop het gebracht wordt!

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:17

eldora1 schreef:
Je plaatst zelf een topic in rijden in the picture. Daar van is het de bedoeling dat je niet alleen ' leuk paard ' zegt maar kritiek en commentaar op je rijden enzo.
En dat veel mensen het geen fijn beeld vinden, oke.
Er is opbouwende kritiek gegeven.
Ik vind het zelf ook geen fijn beeld.
Je handen en een opgekrulde pony..
Maar dat je nou zo kinderachtig moet reageren..

Ik ben het helemaal niet met je eens!
Je zegt zelf dat ze niet zo kinderachtig moet doen terwijl je zelf kinderachtig terug reageert!
Ik sta achter de TS en niet achter jou!
Nu wil ze ook niet meer reageren alleen door dat gezeik van jullie!
Laatst bijgewerkt door Kim_RC op 21-04-14 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

WorthTheWait

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:19

Wat een mooie kleur zeg!! :j

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:32

Ik weet dat Ts erg rustig bezig is met haar knappe pony. Niet te vaak en niet te lang dus geen rede voor paniek.
Jullie zijn goed op weg farah en wat doet ze het braaf

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:34

horsii schreef:
Ik weet dat Ts erg rustig bezig is met haar knappe pony. Niet te vaak en niet te lang dus geen rede voor paniek.

Hoe weet jij dat dan??
Ken je haar soms?
(Nieuwsgierig)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:36

horsii schreef:

Ik vraag mij toch echt af, vind jij het beeld dat zij hier op de foto's laat zien een fijn beeld?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:39

TS heeft mijn via een PB het 1 en ander gestuurd waar zij oa verteld dat zij heel veel ervaring heeft met het beleren van jonge dieren en ook op vele handelsstallen heeft gereden en dit niet zomaar een doorsnee handelsstal was.
De manier hoe TS reageert op onze mening/tips enz. vind ik nogal onprofessioneel voor iemand die al jaren ervaring zou hebben.....

TS gaat nu niet meer reageren, sorry maar als je iemand bent met ervaring en kennis dan kan je gewoon reageren en eventueel dingen aannemen.

Ik raad TS echt aan om dit artikel toch eens goed door te lezen:

http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... enoeg.html

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:40

Ja ik ken haar en volg hun beleer proces

En niks gaat in een keer foutloos.
Ts weet dat haar handen een aandachts punt zijn en aldoende leert men.
Als alles al perfect zou gaan zou er iets niet goed zijn.. Pony is net onder het zadel. Ze heeft er slechts enkele keren opgezeten.

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:43

PrimaDonna_ schreef:
TS heeft mijn via een PB het 1 en ander gestuurd waar zij oa verteld dat zij heel veel ervaring heeft met het beleren van jonge dieren en ook op vele handelsstallen heeft gereden en dit niet zomaar een doorsnee handelsstal was.
De manier hoe TS reageert op onze mening/tips enz. vind ik nogal onprofessioneel voor iemand die al jaren ervaring zou hebben.....

TS gaat nu niet meer reageren, sorry maar als je iemand bent met ervaring en kennis dan kan je gewoon reageren en eventueel dingen aannemen.

Weet je wat ik onprogessioneel vind....

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:51

RubyLoveYou schreef:
PrimaDonna_ schreef:

Weet je wat ik onprogessioneel vind....

:')

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:52

Weet je wat ik onprofessioneel vind... Jou! Jij zegt dat ze onprofessioneel reageert maar je doet het zelf ook!
Wil je met me in discussie hierover doe me bericht!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:53

horsii schreef:
Ja ik ken haar en volg hun beleer proces

En niks gaat in een keer foutloos.
Ts weet dat haar handen een aandachts punt zijn en aldoende leert men.
Als alles al perfect zou gaan zou er iets niet goed zijn.. Pony is net onder het zadel. Ze heeft er slechts enkele keren opgezeten.

Natuurlijk gaat iets niet meteen foutloos, dat hoor je mij niet zeggen.
Maar het gaat mij om de manier van hoe ze het dier rijdt op de foto's.
Ik vraag nogmaals aan jou of jij het normaal vind de manier hoe de pony op de foto's loopt..

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:54

RubyLoveYou schreef:
Weet je wat ik onprofessioneel vind... Jou! Jij zegt dat ze onprofessioneel reageert maar je doet het zelf ook!

Wow kort lontje !

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 20:57

Morris schreef:
RubyLoveYou schreef:

Wow kort lontje !

Madam is 12 jaar en stuurt mij net een PB dat ze mij nog wel wat laat weten :') :=

Emmarosaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:02

Laten we nu ophouden met negatieve opmerkingen en discussies en iedereen in zijn of haar waarde houden. Voor ts is het nu wel duidelijk, iedereen heeft zijn of haar zegje gedaan!
Ik wens haar heel veel plezier en succes in de verdere training van dit superleuke paardje! :D