Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
melody7 schreef:liberty schreef:Wij hebben 3 leuke dagen gehad, helaas voor mijzelf een minder einde. Kreeg een trap van een van onze paarden en moest naar ziekenhuis. Helaas een kleine breuk in mijn been...
@melody, welke carrouselgroep bedoel je?
Niet de friezen, maar die andere groep.
2 of 3 ruiters maar zal er ook maar meteen even bij zeggen dat ik zelf zo'n bitloos ruiter ben die alles opvalt
Jeetje dat is een roteinde, beterschap!
Het waren trouwens toch allemaal zelf gefokte paarden? Of was dat weer een andere groep? Dat vond ik wel erg leuk, als je zo'n groep hebt met allemaal paarden die je al hun hele leven hebt
Iemand toevallig nog foto's van ons gemaakt of gezien?
merelj93 schreef:Ik ben ook weer thuis! Heb 3 dagen op Animal Event met mijn ezeltje iejoor gestaan, hij deed het allemaal niet zo goed als thuis, maar dat is natuurlijk logisch, en ik ben gewoon supertrots op hem!!
Dat ie al zomaar op de trailer stapte was eigenlijk al een klein wonder te noemen, hahaIemand toevallig nog foto's van ons gemaakt of gezien?

liberty schreef:Wij hebben 3 leuke dagen gehad, helaas voor mijzelf een minder einde. Kreeg een trap van een van onze paarden en moest naar ziekenhuis. Helaas een kleine breuk in mijn been...
@melody, welke carrouselgroep bedoel je?

[/quote]

liberty schreef:Wij hebben 3 leuke dagen gehad, helaas voor mijzelf een minder einde. Kreeg een trap van een van onze paarden en moest naar ziekenhuis. Helaas een kleine breuk in mijn been...
) gezien. 
menfan schreef:Was een geweldig weekend! Ik ben 2 dagen geweest en vond de shows in de pennypiste beter dan vorig jaar. Vorig jaar was er erg veel vrijheidsdressuur en dat was nu niet zo. Gisteren met studie staan kijken naar de carrousel pony's van Manege Sintels, wow, petje af hoe deze kinderen rondreden, zaten zo netjes op de pony. Er was er zelfs 1 bij die schrok, maar de amazone bleef gelukkig zitten. De NRPS pony voor de wagen was een prachtige pony, de dartmoors hadden ook een erg leuke show. Ik heb ook nog een Fjord gezien gisteren en vandaag met een klein meisje erop, erg schattig. De Fellpony's waren ook erg leuk en die Drumhorse met zijn megalange manen.... zal veel werk zijn om te onderhouden. Vandaag ook bij de Pennypiste gekeken. Ook weer erg leuke shows. Helaas de Friezen gemist, die had ik wel willen zien rijden. Gisteren waren zij in de pennypiste, maar toen vond ik het wat tegenvallen.
Het was idd best ver lopen, de stands lagen behoorlijk uiteen. Het boerderijgedeelte vond ik ook erg leuk, zo schattig die biggetjes aaien. Volgend jaar ga ik zeker weer!
Helaas heb ik geen foto's gemaakt, toestel hield ermee op.

Ik zag idd, dat ze niet meer zichtbaar zijn.
nathalie_v schreef:Ik heb gister de friezen gezien... bah wat een geruk aan die monden!
erg jammer
Verder heb ik met name een examen af genomen dus helaas niet heel veel gezien van het event.
Wel heb ik hhilde @bokt (je schreef dat je met een kruk liep, dan denk ik jou gezien te hebben) gezien.