Tenzij iemand nog iemand weet, ga ik ook even met stalhouder overleggen. Nu Tendance helaas maar met 1 paard kan komen hoogstwaarschijnlijk, heb ik een groep met 2 crossers en een groep met 3 crossers. Ik ga even overleggen wat stalhouder daar overdenkt.
Hoi Martine, het zou nog kunnen helpen om een oproep in het SGW forum te plaatsen. Al zit je misschien niet te wachten op extra gedoe met aanmeldingen enzo. Ik wil ook wel een topic openen, maar een linkje plaatsen naar dit topic lukt mij niet hihi
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Net even overleg gehad. Er moeten toch echt minimaal 3 mensen in de les zitten. Helaas is het niveau verschil te groot om de groepen in uiterste geval samen te voegen. Baalmoment. Dus mochten jullie nog iemand weten, GRAAG!!!!!
Leuk! Wellicht wip ik wel ff langs. Veel plezier iig allemaal
Bullebeest
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-14 21:57
Nieuwe indeling voor morgen:
Les 10:00 uur Nickeltje (Marta) Nicolle Walser x Unitas Martine0503 Ulysses Parcival x Elegant Charlotte Zindra T Prestige VDL x Negro
Les 11:00 uur Tendance Pureina Indorado x Ulster Mireilladons Zoncorde Texel Concorde x Animo Anne_GTI A Royal Daybreak Royal Bravour x Tangelo
Jammer dat het maar 2 Gelderse paarden zijn, maar het gaat in ieder geval door. Dat is toch het belangrijkste. We gaan er een leuke clinic van maken. Zin in.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Hahaha die van mij is pas happy als daadwerkelijk de peesbeschermers omgaan. De laatste 2 keer moest ze op buitenrit, wat ze ook leuk vindt, maar nu had ze zoiets van: "Je kunt me wel van alles beloven, maar eerst zien dan geloven!
Anne_GTI