Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
. Krijg je een zadelkast? Of moet je zo'n zadelkist zelf meenemen?
) en omdat mijn paard totaal niet de gemakkelijkste is op vreemd terrein, maar daarom is het juist ook wel goed
.
.
.

. Krijg je een zadelkast? Of moet je zo'n zadelkist zelf meenemen?
alleen moeten mijn vriendin en ik ons nog inschrijven
mereltjuhxxx schreef:Hoi! Ik twijfel ook om te gaan. Bij de wedstrijdgerichte week, wanneer je voor dressuur kiest.i is het dan mogelijk om ook een keer te springen of moet je dan echt de B sportief week doen.?

_Alarm_wlkp schreef:Ik zit er over na te denken om me ook op te geven voor de Paard en Ruiter Instructieweken in Drachten. Op de site klinkt het allemaal erg goed en heb ik echt het gevoel dat ik goede dingen zal leren daar.
Ik vroeg me nog wel een aantal dingen af, waar jullie me misschien mee kunnen helpen en anders stuur ik die mensen nog even een mailtje.
Op de site staat dat de paarden worden gecontroleerd of ze ingeënt zijn, hoe doen ze dat? Dat controleren? Mijn paard heeft namelijk (nog) geen paspoort (aanvraag is bezig), dus er staat geen stempel/sticker oid dat ze is ingeënt.. Kunnen ze het hierdoor niet controleren?
Dit hebben ze toen NIET gedaan! Ze gingen er vanuit dat het in orde was
Er wordt gezegd dat de paarden twee keer per dag worden gevoerd, bedoel ze hiermee dat ze twee keer per dag krachtvoer krijgen? Of twee keer per dag ruwvoer?
2x per dag krachtvoer en aardige berg hooi , onze paarden zelf stonden bijna altijd op de weide
Het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb, maar ik vraag het toch even. Krijg je een zadelkast? Of moet je zo'n zadelkist zelf meenemen?
Je krijgt een gezamelijke zadelkamer die voor de nacht word afgesloten.
Mickyl schreef:@Arcodavella, ik zou er wel mee uitkijken, want zonder paspoort mag je een paard niet vervoeren...

Mickyl schreef:Ik bedoelde als je naar de instructieweken gaat. Maar tegen die tijd heb je dus wel een paspoort? Dan kan je dan toch ook de entingen laten noteren?
De meesten vinden het te duur omdat het 50 euro duurder is dan vorig jaar, terwijl het programma zo te zien hetzelfde blijft... En omdat je bij de knhs 2 keer per dag les krijgt en hier 1 keer. De accommodatie is idd wel wel stuk beter. (behalve dat er hier geen crossterrein is..)