En hij heeft vannacht blijkbaar ook niks gemerkt, dus misschien is die wel een paar dagen weg ofzo..
Maar voicemail is ingesoroken dus hopelijk ziet hij dat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Balou schreef:Ze is nog nooit eerder echt hengstig geweest..
Kan het niet zijn dat ze doordat ze bij een hengst zat zich hengstig gedroeg of is ze voor het eerst hengstig geworden? Ze is anderhalf.
En scannen, wat kost dat?
Hopelijk betaald de eigenaar van de hengst dat..
En als ze eerder niet hengstig was, denk ik ook niet dat de kans dat ze drachtig is heel groot is.
Maar goed, het kán wel. 18 dagen na een dekking kun je je merrie laten scannen (eerder is er sowieso niks te zien.) en dan aan de hand daarvan een beslissing nemen. Van dracht op zo'n jonge leeftijd heb ik weinig verstand, maar hengstig spuiten met anderhalf, is dat wel gezond voor zo'n merrie? Kun je uberhaupt een merrie die eerder nooit hengstig was, uberhaupt hengstig spuiten?
Cerera schreef:_Balou schreef:Ze is nog nooit eerder echt hengstig geweest..
Kan het niet zijn dat ze doordat ze bij een hengst zat zich hengstig gedroeg of is ze voor het eerst hengstig geworden? Ze is anderhalf.
En scannen, wat kost dat?
Hopelijk betaald de eigenaar van de hengst dat..
Ja, dat kan heel goedEn als ze eerder niet hengstig was, denk ik ook niet dat de kans dat ze drachtig is heel groot is.
Maar goed, het kán wel. 18 dagen na een dekking kun je je merrie laten scannen (eerder is er sowieso niks te zien.) en dan aan de hand daarvan een beslissing nemen. Van dracht op zo'n jonge leeftijd heb ik weinig verstand, maar hengstig spuiten met anderhalf, is dat wel gezond voor zo'n merrie? Kun je uberhaupt een merrie die eerder nooit hengstig was, uberhaupt hengstig spuiten?