nee even zonder gekheid, echt supertof !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:vind het zo jammer dat 3fm altijd momster bedragen ophaalt...voor buitenlandse goededoelen. Geld kan in eigen land zoveel beter besteed worden.
Desalniettemin een top prestatie
Woogy schreef:vind het zo jammer dat 3fm altijd momster bedragen ophaalt...voor buitenlandse goededoelen. Geld kan in eigen land zoveel beter besteed worden.
Desalniettemin een top prestatie
naomi_g1998 schreef:Belle_Siem schreef:
Oh jaa, in Nederland gaan er ook heel veel kinderen dood aan diarree, omdat er geen schoon drinkwater is........ga je schamen!!!
Jij mag je meer schamen omdat je blijkbaar niet beseft wat er in Nederland allemaal mis is?![]()
Ook best raar dat er mensen over dat laatste stuk zeuren, doe het dan zelf in dat weer zou ik zeggen. Paard en ruiter willen liever heel blijven lijkt me. Heel goed gedaan hoor ts!
Mariaboz1982 schreef:Top, dat je dit zo durft. Met dit weer, onbekend terrein. En die drukte in. Een paard alleen. Petje af. Jullie zijn een dreamteam samen. Wat het commetaar ook is. Dit pakken ze jullie nooit meer af. En wat een geld. Helemaal geweldig. Jullie doen het toch maar.
franka75 schreef:Oh wat onwijs leuk zeg jammer dat het niet mocht worden uitgezonden. Mag het filmpje wel hier? Trouwens volgend jaar word haarlem dacht ik.
Elisa2 schreef:Wat een super goed iniatief!
Woogy schreef:Het gaat mij om het principe dat iedereen zegt 'awww kindjes in Afrika gaan dood' terwijl hier mensen honger hebben. Je hoort op het nieuws op 3fm letterlijk de tussenstand van SR en vervolgens 'de voedselbank is weer met een kwart afhankelijken gestegen'...klopt er dan iets niet?
Nogmaals ik vind het een topprestatie, de rit zelf door het weer en de route die je moet afleggen en wat je ermee hebt kunnen ophalen. Alleen zie ik de 12,5 miljoen liever besteed worden aan ons eigen volk weer op de been helpen.