Mijn dressuurtoppertje Bonfire!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:14

mooney schreef:
jopaardjo schreef:
Wat een super leuke combinatie zeg!

Ik heb wel eens een filmpje op youtube gezien dat er een zwarte Shet ook tussen de paarden meereed,
maar die Shet heette naar mijn idee Zorro, of is dat gewoon een bijnaam voor die van jou en is dat jou filmpje? :o

Zorro is van ukkepuk op bokt, die is ondertussen met pensioen (is 22 dacht ik).

23 :D en nu actief kinderpoownie <3 kijk maar in mijn onderschrift!

Ontzettend gaaf om te zien dat er nog een super dressuurshet tussen de paarden start, echt top!

bernadetl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:29

Ik heb ontzettend om jullie moeten lachen.. Hoe reageren de mensen wanneer jullie de wedstrijdbaan inkomen?

Diep respect hoor, ik vind jullie ( en vooral jou) echt super stoer! :j

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:39

Oooh dit is echt de max om te zien!
Leuk en actief vanachter die shet! super duo *\o/*

sasika

Re: Mijn dressuurtoppertje Bonfire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 21:42

zucht... wat ben ik ongelooflijk jaloers op jou!

vroeger wilde ik ik groot worden maar nu denk ik was ik toch 30 cm kleiner geweest dan had ik ook mijn kleine topper kunnen rijden :P

Al met al onwijs stoer wat je hebt breikt! en hopelijk kunnen jullie nu door blijven trainen zonder al het gekwakkel en de afgelopen blessure!! Succes! enne foto's blijven plaatsen!!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:14

Wat een ontzettend leuke combinatie zijn jullie, onwijs gaaf wat je allemaal hebt bereikt! :D

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:16

Wat stoer! echt respect voor jou dat je gewoon tussen de paarden mee start!! _/-\o_

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:26

Betteke schreef:
Geweldig! Wat een leuke oliebol en een mooie combinatie. <3

oliebol? Das ook nie aardig! :+ :+

Bonfire rocks! Succes in de M1 *\o/*

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 22:59

Ik heb jullie al vaker voorbij zien komen maar nooit eerder gereageerd :o
Maar moet toch zeggen, respect dat je tussen de paarden het zo ver schopt +:)+ !
Rijtechnisch ziet het er echt leuk uit, kunnen veel van zijn grote vrienden nog een puntje aan zuigen!
Succes in het M!

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-13 23:29

Zorro he, dat zal een ruin zijn?
Als het nog een hengst is, laat Bonfire door hem dekken :D
Dat zal een geweldige dressuurpony worden :+

karlijn1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 00:02

Jullie blijven een heerlijke combi, het plezier spat er vanaf.
Maar ik denk ook dat menig mens een voorbeeld aan jullie kunnen nemen, doordat jullie als 'anders dan anderen' bewijzen gewoon mee te kunnen in de wedstrijdsport. _/-\o_

Ga zo door en blijf vooral foto's delen! :D

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 00:08

Wauw wauw wauw!!!!
Wat een gave reacties stuk voor stuk!! :D ik glunder er helemaal van!! Vandaag een drukke dag gehad, en gister met Bonfire een kür op muziek gehad (weliswaar verkleed in Elmo style! en voor de lol) foto's en filmpjes zal ik morgen plaatsen voor degene die het leuk vinden! :D

Ik vind het echt heel erg leuk dat er zoveel positive berichten, met gave complimenten zijn!! Ik ga ze morgen nog een keer allemaal lezen, en sommigen beantwoorden! :D kicken hoor dit!!!

MerrickLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 07:49

Ja heel graag! Ben benieuwd!! Echt een topshetje...

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 11:37

Nogsteeds ontzettend leuk om te zien!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:31

Echt een geweldig beest! Wat knap dat ze zo kan rond sjouwen. Toch een uniek plaatje zo. Veel succes in het M1 *\o/*

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 12:42

wat een geweldig leuke pony zeg! daar kan je trots op zijn :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-13 22:17

Ik ben fan !
Veel succes in het M1! Respect hoor +:)+

Niekje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-13 22:25

Nogmaals super bedankt allemaal!!! Echt heel tof al die leuke en gave reacties!! :D :D _/-\o_

@bernadetl/Esmeralda: Meestal vinden mensen het wel heel gaaf/stoer! Anderen vinden mij veel te groot en te zwaar, en vinden maar dat ik een groter paard moet kopen.. In het begin vond ik dat wel heel erg, maar nu denk ik; ach, als we maar lol hebben! Totdat ze vaak zien hoe ze loopt, dan denken ze er soms wel anders over! :D Althans, niet allemaal hoor, sommigen blijven wel echt bij hun standpunt en vinden het belachelijk zo'n shettie...

@Ukkiepuk: Super leuk je berichtje! :D Wij starten nog steeds dankzij jou! Na het zien van je filmpje en prestaties! Knappe Zorro heeft maar mazzel met zo'n baasje en alle verwennerijen op z'n oude dag! :D

@Rizette/MissMiekjee: Haha, vast last van een klikker in je muis! Ik heb er een 15 inch veelzijdigheidszadeltje op liggen! Voor Bonfire past hij ideaal, alleen heb ik zelf voor mij (stoel)zit liever een dressuurzadeltje. Ben er mee bezig! Had een dressuurzadeltje wat niet paste, en degene die ik heel graag wil, moet ik nog eventjes voor sparen haha! Voorlopig nog even met dit heerlijke zadeltje verder tuffen, tenzij ik eerder een goed(koper) zadeltje vind!

@Getup: Dat wil ik best doen hoor! :D Bonfire was vroeger een eigenwijze bokpony, omgetoverd tot een voorbeeldige dressuurprikker! Kom maar op met de pony's zou ik zeggen, zolang het mij geen geld kost, vind ik het alleen maar leuk! :D

@Paardje45: Tussen de pony's mag een shetlander inderdaad geen M1 starten, tussen de paarden zit er geen schofthoogte-limiet aan! Althans, in de basis van de dressuur niet. Dus ik zou tot en met het ZZ-Licht mogen starten! Dat is wel erg hoog gegrepen natuurlijk, maar volgens de regels zou het mogen.

@LiVeTime: Ik ben nog nooit actief geweest met de lange teugel! Ik denk dat je dan ook Ukkiepuk met Zorro bedoelt? Al zijn er volgens mij wel meer shetlanders die daar actief in zijn.

@ Essie_Blue: We rijden sowieso in Noord-Holland! Meestal rondom Castricum/Heemskerk tot nu toe. Hopelijk van de winter wat meer buitenaf, wie weet! Stuur gerust eens een pb als je wil komen kijken, altijd leuk!

Overigens hebben Bonfire en ik zaterdag een kur op muziek/een showtje weggegeven! :D
Dit is onze kur als Elmo, geeft wel een klein beeld hoe we dressuurmatig rijden! Al is de kwaliteit van de film best matig, ik ben er wel trots op! :D

Bij deze zie je onze 'show', helaas kan hij alleen op de computer geopend worden, en meestal niet op de telefoon (Weet niet welke instelling dat is..)
Het klopt dat het filmpje donker is, ik zou zeggen: kijk goed, en geniet! :D

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 07:44

Niekje1991 schreef:
@Ukkiepuk: Super leuk je berichtje! :D Wij starten nog steeds dankzij jou! Na het zien van je filmpje en prestaties! Knappe Zorro heeft maar mazzel met zo'n baasje en alle verwennerijen op z'n oude dag! :D

En jullie gaan zeker afmaken waar wij aan begonnen zijn! Kom maar op met die winstpuntenregen :D

Niekje1991 schreef:
@LiVeTime: Ik ben nog nooit actief geweest met de lange teugel! Ik denk dat je dan ook Ukkiepuk met Zorro bedoelt? Al zijn er volgens mij wel meer shetlanders die daar actief in zijn.

Mijn Zorro staat op youtube met de LT proefjes, wij zijn al 3 jaar niet meer actief. Diel_Zor heeft ook een Zorro waarmee ze actief start aan de lange teugel.

Oeh filmpjes, ga ik vanavond even voor zitten, ben nu op het werk :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 09:45

Als je ooit in Gelderland Zuid start, laat het weten dan kom ik zeker kijken!

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 11:11

Wat een super pittig beestje! Leuk dat je M1 gaat starten.

kelly534

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 18:26

moet zeggen dat jullie met erg inspireren jij en ukkiepuk,
ik heb zelf ook een shetlander (1,10), ik was niet op zoek, ik kwam haar gewoon tegen
en werd verliefd, ze was vroeger ook en bokpony die de kinderen op de manege eraf knikkerde
in t begin deed ze hetzelfde bij mij nu niet meer hoor nu is ze zo lief!,
iedereen zegt dat ik ook een keer officieel moet starten,, maar ik durf niet haha :')
en moet er nog aardig voor trainen als ik wel de ballen had.

maar als ik dit zie krijg ik ook de kriebels..
vind t zo stoer wat jij hebt bereikt met haar! echt geweldig!,
ik volg jullie al een tijdje!,en ik vind het zo leuk!
succes in de m1

groetjes kelly en sandra

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 14:09

Heb het eerste filmpje bekeken. Echt leuk!!
Ik zou volgens mij wel vreselijk moeten wennen aan die kleine drafpasjes :P Lichtrijden lijkt me een uitdaging op dit diertje, of valt dat mee? :D