Camera is zeker de moeite waard om mee te nemen, en zaterdags zou je 't best bij de waterjump staan (al zal het daar wel heel druk zijn, dat is voor veel mensen de interessantste hindernis). Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Camera is zeker de moeite waard om mee te nemen, en zaterdags zou je 't best bij de waterjump staan (al zal het daar wel heel druk zijn, dat is voor veel mensen de interessantste hindernis). 

Maar de Waterjump zullen we dan proberen zo vroeg mogelijk bij te zijn voor een paar goede foto's! chelle_dora schreef:Mee eens
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er al een parcours/plattegrond bekend?
Kom er niet uit de op de site of ik kijk heel krom
ThinkAgain: Thanks voor de tip!
Ik wil proberen zo veel mogelijk mee te pakken omdat ik weer een verslag a la HE wil schrijvenMaar de Waterjump zullen we dan proberen zo vroeg mogelijk bij te zijn voor een paar goede foto's!
heel onoverzichtelijk. Parcours zal al wel bekend zijn, weet niet of die ook voor ons online beschikbaar is of dat je daar een boekje voor moet kopen.
Ikzelf probeer altijd een centrale plek te vinden waar je 3 of 4 sprongen kunt fotograferen zonder teveel te hoeven rennen, waterjump is gaaf maar daar worden héél veel foto's van gemaakt, dus die sla ik meestal over. Maar voor een verslag is 't natuurlijk wel heel gaaf.heidy_wilco schreef:Ik ga gewoon lekker van start naar finish lopen. En als ik daarmee klaar ben, ga ik nog een keer rond. Hoelang is het parcours ongeveer?
Tendance schreef:Boekelo is niet als een doorsnee SGW waar je echt meerdere hindernissen tegelijk kunt zien. Meestal moet je echt even lopen van hindernis naar hindernis. Alleen de combinaties, dubbel/driesprong, staan echt dichtbij elkaar.
T is zeker geen discussie hoor.

heb vip kaarten maar geen idee bij welke sprong. Heb er zin in!
. Alleen meestal staan de stopping points op relatief saaie stukken (een lang stuk galop) zodat de ruiter je gemakkelijk ziet en eventueel ook weer gemakkelijk op kan starten, dus ik zou vooral niet te lang blijven staan, dan mis je de fun
. En meestal staan wij aan de overkant van het parcours, is duidelijker voor de ruiters.