Alles even doorgelezen. Jeetje wat mag Niaff blij zijn met jou als baasje! Menigeen had hier allang al mee gestopt! Fijn dat de wond er zoveel beter uit ziet, ik blijf duimen voor jullie!!
Bedankt voor de lieve reacties Blijft allemaal nog steeds afwachten natuurlijk.. maar ze verzette zich vandaag alweer tegen de dierenarts, dus ze is weer aardig zichzelf
Een beetje later dan normaal gezien ik momenteel met een stalgenoot de hele stal draaiende hou tijdens vakantie van de stalbaas.. maar ik heb weer foto's. Ik vind het nu echt mooier worden, het is niet meer zo vies, word mooi droog en het lijkt weer op een voet. Het is helaas nog wel erg dik en toen ze van de week schrok was het drafje op 3 benen, dus ondanks dat de wond mooi dicht zit en geheeld is ben ik er nog niet 100% zeker van dat ze weer de oude zal worden. Maar goed, first things first. Daar maak ik me later wel zorgen om.
Vanwege een enorme plensbui vlak voor de DA kwam en een enorme hoeveelheid mensen = stress hebben we haar helaas dit keer weer iets moeten sederen (mijn vriend kon dr been niet houden ze ging bijna op dr kont zitten haha, en een roesje maakte het in dit geval allemaal wel even wat relaxter, ook voor haar, al hou ik er niet van)
Ik heb alles gelezen, heel veel sterkte! Ook aan je paardje natuurlijk. Ik hoop mee dat het helemaal goedkomt
Dott
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-13 14:53
Ze had vandaag haar tape losgekauwt en het verband verschoven, dus de dierenarts moest helaas vervroegd weer komen. Gaat momenteel heel flink in verzet tegen ons en heb helaas zelf ook net een tikje van de hoef mee gehad (daarna even op dr plek gezet en toen was het klaar) maar de dierenarts had goed nieuws, waarschijnlijk nog 2 weken en dan mag ze zonder verband
Nou daar ben ik weer. Foto's post ik vanavond of morgen maar ik moet even frustratie van me afschrijven.
Niaff is het zat. Loopt continu aan dr verband te trekken als ik er niet ben, transportbeschermer doet kennelijk nietvgenoeg meer en met een graaskorf om stopt ze helemaal met eten en gaat ze compleet over de zeik. Door anti bijt.spul kauwt ze heen.. dus ik ben door mn opties.. Met als.geweldig gevolg dat de wond er super uit ziet, op basisi daarvan had het verband er af mogen blijven. Maar der kroonrand is geknapt en pussig, omdat er niet genoeg druk.op heeft gestaan omdat ze steeds het verband eraf trekt. Dus daarom zit er nu toch weer verband om.. Neem daarbij mee dat de dierenartsen vanaf woensdag op vakantie zijn en mn frustratie is vcompleet (niet dat ik ze geen vakantie gun, maar de dierenartsen op.die kliniek zijn een stel.en.dus tegelijk weg). Ik ben echt zooo... grrrr... kon je t je paard maae uitleggen.. niet aanzitten dan was het nu klaar geweest.. maar helaas. En.wat voor gevolgen en.nasleep.komt hier dan weer van?
Ik begrijp je frustratie helemaal. Maar vanuit paard is het gewoon zo logisch.. Het jeukt, doet pijn, irriteert. Misschien hebben andere mensen tips hoe dit makkelijk te laten verlopen? Mag ze wel stappen aan de hand? Heeft ze verder iets van afleiding? Smeer je het inmiddels goed in? Kijk maar naar dat hondje dat gegrepen is, die wond is al bijna gesloten. Dat werkt gewoon zo ontzettend goed! Volhouden hoor, de laatste loodjes.
De wond zit allang dicht, dat is geen isseu meer. Als het alleen de wond was mocht het verband er nu af blijven, zalf smeren en gaan met die banaan. Ze doet het snachts vooral als.ze op stal staat. Terwijl ze gewoon hooi om te knabbelen heft. Ik begrijp het vanaf haar ook helemaal, ook dat ze het zat is. Kon ik dr maar uitleggen dat als ze er af blijft ze sneller zonder mag. T gaat nu vooral om druk op de kroonrand houden, omdat die gebarsten en gezwollen is.
@fokfanaat als de rest naar binnen gaat en zij niet hebben we helemaal herrie in de tent. Heb dr ooit al eens buiten gelaten met 3 anderen. Toen had ik een hoefslag ik de wei
@speurneusc heb ik aan de DA voorgesteld maar die leek dat geen goed idee, als ze daaraan gaat trekken.. daarnaast zit het verband ook daarboven nog dus als.ze aan het verband trekt maakt ze de boel dan ook stuk.
hafjesliefde
Geplaatst: 16-08-13 11:55
oh nee, wat een erg verhaal heel veel sterkte voor jou en je paard!
Wist niet eens dat zoiets bestond.. maar vraag me af of dat echt een optie is voor haar. Ze gaat al ompleet over de zeik van een graasmaskertje. Volgens mij gaat ze daarvan compleet door t lint. Tis nogal een stresskip.