Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar dat hebben ze dan wel kostenloos gedaan (want per tussenkomst krijg je een registratie en afhankelijk daarvan ook een aardige factuur). Kaartje23 schreef:Die bandensporen tonen alleen maar aan dat er een auto is geweest, niet dat die auto een trailer had. Zo makkelijk is het voor de politie niet om aan een trailer te komen midden in de nacht....
Bandensporen zijn mogelijk van de politie auto die achter zijn collega is aangereden die met de paarden in de hand liep. Lijkt mij de meeste logische actie. Maar goed we waren er niet bij dus speculeren heeft geen zin.
.
)) maar dan wel graag even in overleg 
) en bel iig even aan, laat iets weten, doe het in overleg!russel schreef:Ik moet even reageren....
Wat doen er een stel moeilijk zeg....wat een eigen straatje schoonvegen weer.
Nou bij mij mogen ze dumpen hoor....de rest kan dan in alle rust geregeld worden.....
Je bent dierenvriend of niet.
Maar als er een topic is over paarden die gedumpt worden, of andere zielige in de steek gelaten gedoe, huilt bokt weer mee en roept schande.
Deze paarden zijn ergens los gebroken, of een leuke grappenmaker heeft het hek open gezet, want ook dat komt voor....er schijnen zelfs ware oorlogen om gemeente weitjes te zijn...
Dus als deze paarden "gered" worden. Is dat goed, maar niet bij mij!![]()
Ik kan mij zo voorstellen dat niet elke politieman weet heeft wie eigenaar of huurder van elk stuk wei is.
De tijd moet nog gaan komen hier dat je een mager paard aan je hek gebonden vind of in je wei gezet.
Landen zoals Spanje gaan ons voor. Wat zal de houding van de sociale Nederlander dan zijn??
Benieuwd naar de topics op bokt als het zo ver is....
anneliesdj schreef:Ik vind sommige reactie's hier wel een beetje vreemd, iemand die zegt dat politie alles bij jou mag dumpen zonder jou in kennis te stellen en jij bent wel verantwoordelijk voor wat er gebeurd?
Nou sorry hoor, maar dat zal wel whisfull thinking zijn, politie denkt nu eenmaal boven de wet te staan dus die zullen hier ook vast niet toegeven dat ze vereerd zitten. (of hun collega's).
Enja, zoveel is er niet mis mee als politie een paard bij jou op het land zet, zolang dat met verstand gebeurd. Ik ga er vanuit dat politie zelf ook wel weet dat ze vreemde paarden niet bij elkaar moeten zetten en ik gok dat ze ook het verschil tussen hengst en merrie wel herkennen.
Maar dan horen ze je wel even op de hoogte te brengen, is ook gewoon een kwestie van fatsoen, zeker als er een woning naast het weiland is.