Super foto's weer Dat bekken trekken van jullie En wat oogt Fi al ongelofelijk stoer; Ti is er bijna een My Little Pony bij
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 17:46
Zo, jullie waren wel héél nieuwsgierig Het is maar één foto van de wandeling hoor
Vivian, ik lees vaak dat mensen helemaal weg zijn van Ti en hem mooier vinden dan Fi. Ik moet toegeven dat ik ook stapelgek ben op dat beest en dat ik hem ook vreselijk mooi vind! Mooier ook dan Fi, maar ja, Fi is natuurlijk nog een echte baby, daar is ook nog niet van te zeggen of ze mooi is. Ti was twee jaar terug ook vooral erg schattig eeeeh... stoer! Echt mooi wordt hij vooral dit jaar pas.
Buster, is Ti op deze foto's ook nog bijna een My Little (gold) Pony?
En Ti vier weken geleden
En Fi's eerste wandeling. Kijk d'r stoer kijken. I'm the queen of the fietspad!!!
En de laatste drie foto's van zondag
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 05-06-13 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind Fi leuker Maar komt ook vooral door der kleurtje en ze is volgens mij net iets steviger dan Ti. Maar het zijn alle 3 geweldige pony's
pretty
Geplaatst: 06-06-13 09:58
Zo heeft elk el zijn favoriet! Ik moet toegeven dat Ti me ook al altijd het meest aangetrokken heeft...Maar ik heb denk ik gewoon meer met hengsten/ruinen
Hij wordt zo mooi goud!
miranda1967
Geplaatst: 07-06-13 07:11
Ti is een heel mooi paardje met een gouden karakter en die kennen we natuurlijk ook al 2 jaar . Fi is nog vers maar oh wat is ze mooi ,ik vind haar juist weer mooier met die geweldige snoet van dr en die bambi ogen en dat roze plekkie op dr snuit,alles klopt aan dit meisje ...ik vind Fiore het mooiste veulen dat ik ooit gezien heb en dat meen ik echt !
Ik vind ze alle drie geweldig! Ze hebben alle drie iets waar ik dol op ben. Dais het rustige, verstandige en stabiele. Ik word echt rustig van haar (ik kan nogal gehaast zijn, omdat ik het mezelf altijd te druk maak).
Ti het grappige. Wát een lolbroek is dat, hij maakt me aan het lachen en vrolijkt me op met zijn kusjes.
En Fi knuffelt heerlijk! Ze gaat echt tegen je aan steun of verstopt haar hoofdje tussen je arm en lichaam en staan dan heerlijk tegen je aan.
Vandaag is _Denise langs geweest voor een fotoshoot en morgen komt MadelonSunny. Als ik de foto's heb, komt er een nieuw topic!
En als ik morgenavond de fut kan vinden, krijgt Dais een nieuw topic, want mevrouw is morgen jarig En vanaf morgen moet iedereen haar aanspreken met mevrouw en u
Dat is het, Peet. Fi is nog een puppie en Ti is al groot, dus het is bijna niet mogelijk om te zeggen dat Ti mooier is dan Fi. Dat kan pas op z'n vroegst als Fiore één is, maar zelfs dat is nog wat vroeg, denk ik.
Mevrouw Sjees krijgt hoe dan ook een Breezertje appelsap (gewoon appelsap dus), een touwhalster heeft ze al gekregen, en ze zal nog mandarijnen, brood en peen krijgen
pretty
Geplaatst: 07-06-13 21:30
Mevrouw de Keezigheid heeft dus een lekker dagje voor de boeg morgen! Lekker appelsap (nu mag een breezertje inderdaad!) met fruit verorberen! Daar MOETEN we natuurlijk fotos van zien!
Daar kun je wel een Breezertje op drinken!! Happy wat toppie gemaakt.
Tjonge laat die appelsap gewoon even garen in het pak en het is 18+ te drinken toch?
fijne dag Cynth!
JoSav
Geplaatst: 08-06-13 13:17
Wat een leuke foto's weer. Gezellig met z'n allen aan de wandel, heerlijk hoor. Heb dat van jongs af aan ook veel met de mijne gedaan. Krijg je een verkeersmak paard van. We wandelen nog steeds regelmatig, voor de afwisseling.
Stuur mijn felicitaties door aan Daisy. Hier is het mooi weer dus daar ongetwijfeld ook, maak er een mooie dag van! (Ook met dat mooie fleurige touwhalster om voor haar verjaardag, uiteraard!)
Gefeliciteerd met Keesje, heerlijk weertje voor een breezer appelsap
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-13 17:44
Het was een superdag vandaag!!! MadelonSunny heeft echt prachtige foto's gemaakt! Naar eentje ben ik in het bijzonder heel nieuwsgierig, het compleetje gezinnetje (inclusief ikke ) Het was heel gezellig en er kwamen ook twee vriendinnen van me langs om te helpen en Kees dr verjaardag te vieren.
Opoe heeft een mooie dag gehad: Appelsap, brood, mandarijnen, penen, aandacht en uiteraard mocht ze haar touwhalster om
Het was ook prachtig weer, al stond er wel een aardig windje.
Als ik alle foto's heb van beide shoots, maak ik een nieuw topic