Floor_x schreef:Maar ik vind je helaas wel te lang en te zwaar voor haar.
Je pony kan daardoor erg belemmerd worden in zijn bewegingen.
Helemaal niet dus!

Mooie foto's hoor!! En gefeliciteerd het het behalen van je M1 klassering!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
craiester schreef:vind het super stoer wat je hier neerzet qua prestaties , maar je reageert wel bot naar mensen die commentaar hebben. ieder keer aanhalen dat mensen het 'verpesten' met hun commentaar en dat ze dingen verzinnen ?? vind ik bot overkomen, je zet het op een openbaar forum (waar gediscussieerd mag worden) en je weet dat sommige er op gaan reageren. die mensen hebben een eigen mening en willen ook alleen maar het beste voor het paardje, ik vind dat iedereen tot nu toe nog redelijk fijn/onderbouwd heeft gereageerd. het zou helpen moest je een duidelijke uitleg geven en ook sommige dingen onderbouwen, zoals de conditie want dat zullen sommige ook vergeten, dan wordt het voor veel mensen ook wat makkelijker om te appreciëren. ik vind je ook op de grens zitten, van wat kan en niet kan, maar heb er ook wel vertrouwen in dat er deskundige mensen rond je staan (incl. jezelf denk ik) die het in de gaten houden.
wel een serieuze/en echt geïntresseerde vraag waarom heb je gekozen voor een shetlander, (omdat het kan, is natuurlijk een antwoord) maar zou je niet liever een iets groter maatje pakken waar je zorgeloos op kan rijden ??