Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben helemaal gesmolten!! Ga nu je link bekijken!

Je hebt zeker 3 tinten Goud daar in de wei!! Maar die Ti, dat is wel mijn favoriet hoor. Wat een geweldig lekker ding en super leuk karakter!!
! 

Hij moet wel opgewonden zijn van iets. In dit geval kwam zijn kleine mattie Bento langs gehinnikt, tja, dan looptTi dus zo.
)
Cynthia82 schreef:Mooi isTi hé?
Lopen kan hij zeker! Hij heeft alleen wel een goede reden nodigHij moet wel opgewonden zijn van iets. In dit geval kwam zijn kleine mattie Bento langs gehinnikt, tja, dan looptTi dus zo.
Fiore daarentegen loopt altijd parmantig, ook gisteren op het fietspad in draf. Ze huppelt echt mooi en Daisy stapt ernaast (met haar voorbenen naar buiten zwaaiend)
Wat dat betreft denk ik dat Fiore het op de show beter zal doen dan Ti
Maar ik denk wel dat ze het beter zou doen dan Ti. Het probleem is alleen dat er toen met Ti ook maar twee partbred veulens waren. En als dat dit jaar weer zo is en het andere veulen is weer een rijpaardtype, halen we weer een tweede plaats. En al die moeite en stress voor die paarden, terwijl er maar twee veulens komen... dat vind ik het niet waard