danieijer je mag niet vergeten wat het alleen al kost die tent met stallen daar te plaatsen en huren. Is een beste kostenpost voor de organisatie, en die moet er wel weer een beetje uit. Als iedereen maar voor 1 dag een stal huurt kan het helemaal niet uit om die tent er neer te zetten. Dus dat een stal voor 1 dag duurder is dan voor meerdere dagen lijkt mij niet meer dan logisch, ze moeten er wel stallen voor leeghouden, en deze worden wrs niet het hele evenement gebruikt wat ze dus kostbaarder maakt voor de organisatie. Ik vind het al heel wat dat de organisatie dagstallen verhuurt. Zie je echt niet vaak op wedstrijden. Dus imo top van hun.
OOo dat is fijn maar ook de formulier al op de post maar ik wil heel graag een box voor donderdag dus ook graag wie of waar moet ik nu mailen of bellen om een stal te bespreken!!!!!!!
Dat mag je straks zelf uitpuzzelen als je weet hoeveel starts er in elke klasse zijn Hiphopje Niet alles wordt voorgekauwt, en meestal willen/kunnen ze daar ook niks over zeggen. Dan gaan de mensen zich daar nl op vastpinnen en dat is de bedoeling niet. Je wordt geacht op tijd aanwezig te zijn
Niet zo vast dat het van te voren zo te zeggen is. Een wedstrijd kan om verschillende redenen in of uitlopen. En heb je dan die pauzes zo vast staan werkt het niet meer als er iets niet goed gaat.