Geweldig om te zien! Wat is het toch fijn dat je de liefde voor dieren kunt overbrengen op je kinderen! Ook bij ons is dat het geval. Inmiddels zijn onze kinderen 10 en 14 jaar maar o zo betrokken bij de dieren! Prachtig.
Zo lief hè die foto's , hier ook 1 met 2 kleine kids die ook meegesjouwd worden naar de paarden, meestal met slecht weer laat ik ze in de auto zitten maar vanmorgen werd er al weer gezegd, mama paardje aaien, nou is die van mij 1.80 mrt groot en staan er nog twee kleinere ponies bij maar zoonlief brult de wereld bijelkaar als de ponies bij hem komen en die grote lummel van mij krijgt dan een big Smile en een aai zou denken dat hij toch veel enger is voor zo'n kleintje maar schijnbaar voelen kinderen precies aan bij wie het wel kan en bij wie niet. Maar het blijven smelt momentjes om te zien hoe sommige paarden veranderen bij kleine kinderen.
laurajoy15
Geplaatst: 06-02-13 12:20
Aaaaaahhhh zoooo lief!
jessetjuhhh
Geplaatst: 06-02-13 12:26
ahw wauw zeg, heel bijzonder!
050206051012
Geplaatst: 06-02-13 12:29
Heeeerlijk
Mijn kabouter ging vanaf week 2 mee in de maxi cosi naar stal. Kruik erin en het jochie veilig in een stal, zodat de honden er niet bij konden komen. Als meneer zijn tutje verloor, dan was er altijd wel iemand in de buurt om hem er weer in te ploppen. Tegenwoordig vindt hij het helemaal prachtig en vindt hij dat hij goed kan paardrijden https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 4838_n.jpg
Ontroerend mooi. Prachtig om te zien hoe Belle en je zoontje met elkaar omgaan En inderdaad, geloof hem maar als hij zegt dat Belle tegen hem praat. Kinderen staan daar veel meer voor open