Daar zit ik hier echt hardop in mijn eentje om te lachen.
Ohw........ en deze shet is ook niet afgebroken na een rit met volwassen met zie ik.......... gelukkig maar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:Air schreef:
Ik zie hier geen mensen kritiek leven die hun paard 24/7 op een manege binnen hebben staan, alsof at hier ook van toepassing is.....
Misschien omdat er zoveel leugens worden verteld. En dit maakt het er niet geloofwaardiger op.
Meid je maakt jezelf echt belachelijk...
Air schreef:Caira schreef:Schei toch uit, stelletje hypocrieten, de helft hier heeft zijn paard op een manege 24/7 binnen staan. Tegenwoordig wil niemand een ander op zijn woord geloven, bagger gooien is zo gemakkelijk, veel makkelijk dan jezelf in de ander verplaatsen.
Ik zie hier geen mensen kritiek leven die hun paard 24/7 op een manege binnen hebben staan, alsof at hier ook van toepassing is.....
Misschien omdat er zoveel leugens worden verteld. En dit maakt het er niet geloofwaardiger op.
xDaantjxx schreef:Wauw wat een geweldig beest even terzijde!
Maar wel volgende keer een cap op hoor! Bp lijkt me ook handig, even slof erom, stang en trens erin, scherpere sporen en klaar is het beestje voor de grand prix!
haha geweldig lach helemaal dubbel om de foto's, maar nog erger om de reacties.
BAH bokt leer de humor te kennen van je paard, stelletje sportpaardenpopjes of penny's!