Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fleempje schreef:hallo, ik ben vorig jaar ook naar deze week geweest, was heel gezellig en met leuke meiden op de kamer, met de buitenrit is niets mis, alleen de spelletjes wel, mijn pony is sinds vorig jaar kreupel door de spelletjes en is nog steeds niet recht...mijn zusje gaat volgensmij ook naar deze week!! veel plezier daar!!
kimxcentella schreef:jasmijnz schreef:ik had ook zo'n hele hoge heg gezien daar wil ik overheen!!!
Ja die zag ik ook! En dat je dan in de bak springt en dan er weer uit?
Als ze zeggen dat ik en centella die kunnen ga ik het gewoon proberen! Maar anders ga ik ook geen risico's nemen.
Lotxvincenzo schreef:kimxcentella schreef:
Als ze zeggen dat ik en centella die kunnen ga ik het gewoon proberen! Maar anders ga ik ook geen risico's nemen.
beetje risico is niet verkeerd hoor. alleen als ze zeggen dat je het beter niet moet doen zou ik het niet doen en als je bang bent natuurlijk. ik zie ook wel
kimxcentella schreef:jasmijnz schreef:ik had ook zo'n hele hoge heg gezien daar wil ik overheen!!!
jasmijnz schreef:Lotxvincenzo schreef:super leuk dat je crossed @ jasmijn, leuke pony heb je ook!!!![]()
ik cross best veel in het bos met vinnie maar erg hoge boomstammen heb je niet
dankje!!
dat is zo jammer hè! ik ga gelukkig elk jaar op crossweekend dus dan heb ik weer genoeg gecrosst hahaha

kimxcentella schreef:@ lot
Ja ik ook! Wil geen kreupele ponymaar wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen bij ons ook gebeurd..
@ jasmijn
Ja idd! Wil ook zo veel mogelijk gaan proberen met crossen!
We krijgen ook sowieso wel de juiste instructie ervoor dus moet lukken

jasmijnz schreef:waarom hebben jullie allemaal strand en ik niet
ons bos is wel heeeel leuk!! zandvlaktes, heuvels en omgevallen bomen!
jasmijnz schreef:kimxcentella schreef:@ lot
Ja ik ook! Wil geen kreupele ponymaar wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen bij ons ook gebeurd..
@ jasmijn
maar ik ga niet zo voorzichtig doen dat ik mijn pony in watjes moet wikkelen hoor
hoop echt dat we fijne instructeurs hebben!
ja, als we marcelle hebben word is dat sws, ze is mn spring instructrice, ik vind haar in ieder geval chill... streng! maar chill haha jasmijnz schreef:kimxcentella schreef:@ lot
@ jasmijn
maar ik ga niet zo voorzichtig doen dat ik mijn pony in watjes moet wikkelen hoor![]()
Lotxvincenzo schreef:jasmijnz schreef:
maar ik ga niet zo voorzichtig doen dat ik mijn pony in watjes moet wikkelen hoor
hahaha dat is precies wat ik dacht hahaja, als we marcelle hebben word is dat sws, ze is mn spring instructrice, ik vind haar in ieder geval chill... streng! maar chill haha

ja, als we marcelle hebben word is dat sws, ze is mn spring instructrice, ik vind haar in ieder geval chill... streng! maar chill haha[/quote]
[/quote]

kimxcentella schreef:jasmijnz schreef:waarom hebben jullie allemaal strand en ik niet
ons bos is wel heeeel leuk!! zandvlaktes, heuvels en omgevallen bomen!
Ik ga ook niet heel vaak naar het strand hoor! Het ligt ook niet echt om de hoek, te voet duurt heel lang dus moet dan elke keer met de auto..
Maar dat bos waar je reed op je filmpje was wel heel gaaf zeg! Om jaloers op te zijn hoor! Ons bos is niet zo bijzonder..
ik hou echt van mij bos haha!