Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:14

Varekaj schreef:
Was alleen meelezer maar wil toch even wat melden.

De dag voordat je verhuist of de dag zelf moet je maar zorgen dat dat meisje er is. Als je haar ziet zeg je liefjes "zeg dag tegen de pony. Omdat jij vond dat hij het zo slecht had bij ons brengen we hem maar naar de slacht. Doei!" Omdraaien en wegwezen. Liefst waar haar vriendinnetjes bij zijn, een bekijken hoe groot de bek dan nog zal zijn als ze hoort dat ZIJ de pony zogenaamd de slacht in heeft gestuurd :=

+1 :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:16

Ik zie van stal veranderen niet als 'die meid laten winnen' het vervelende meisje raakt namelijk wel haar favoriete pony uit het oog (en heel, heeeeel terecht) en je wint zelf omdat je je niet meer zorgen hoeft te maken of er iets met de pony gebeurd, en je dochter kan weer zonder zorgen genieten.

Had alleen fijner geweest natuurlijk als dat kind en de moeder gewoon weg zouden gaan van jullie huidige staling, misschien is dat ook nog gewoon mogelijk? lijkt me niet dat een pensionhouder blij is met zulke mensen, en de pensionklanten al helemaaaal niet.

Citaat:
De dag voordat je verhuist of de dag zelf moet je maar zorgen dat dat meisje er is. Als je haar ziet zeg je liefjes "zeg dag tegen de pony. Omdat jij vond dat hij het zo slecht had bij ons brengen we hem maar naar de slacht. Doei!" Omdraaien en wegwezen. Liefst waar haar vriendinnetjes bij zijn, een bekijken hoe groot de bek dan nog zal zijn als ze hoort dat ZIJ de pony zogenaamd de slacht in heeft gestuurd

:oo +:)+ +:)+ +:)+

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:17

Varekaj schreef:
De dag voordat je verhuist of de dag zelf moet je maar zorgen dat dat meisje er is. Als je haar ziet zeg je liefjes "zeg dag tegen de pony. Omdat jij vond dat hij het zo slecht had bij ons brengen we hem maar naar de slacht. Doei!" Omdraaien en wegwezen. Liefst waar haar vriendinnetjes bij zijn, een bekijken hoe groot de bek dan nog zal zijn als ze hoort dat ZIJ de pony zogenaamd de slacht in heeft gestuurd :=

_O- _/-\o_

nynke55

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:18

Wel heel grappig, maar het lijkt me geen goed idee.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:19

Varekaj schreef:

Als je dat doet zou ik het de dag zelf doen. Doe je het de dag van te voren dan krijg je allerhande penny achtige reddingsacties.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:20

Vjestagirl schreef:
Varekaj schreef:

Als je dat doet zou ik het de dag zelf doen. Doe je het de dag van te voren dan krijg je allerhande penny achtige reddingsacties.

Dat is idd zo.. zie het nog gebeuren dat ze dan de dierenbescherming bellen of je pony gewoon ergens anders zetten :')

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:21

Varekaj schreef:

:=
+:)+ ~~}>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:22

Het idee er achter is dat ze dan misschien even stil gaat staan dat ze toch maar moet opletten met wat ze doet? Dat haar woorden wel degelijk gevolgen kunnen hebben? Weliswaar kan het kind er een flinke knauw aan overhouden, maar als je bekijkt hoe ze TS én haar dochter terroriseert vind ik dit ergens wel gerechtvaardigd. Ze heeft tijdje erfverbod gehad van de stalbaas, verwittiging van de TS persoonlijk en dan doet ze paar keer zo iets?

Zoals mijn vader zaliger zou zeggen "wie niet horen wil moet voelen". Emotioneel dan wel dit keer.

Nu ik er over nadenk, zeg het de dag zelf en niet de dag voordien. Ze is nog in staat je pony te ontvoeren (maar dan heb je wel diefstal als aanklacht...) (en velen hadden dezelfde ingeving blijkbaar)

Edit: of je kan ook gewoon vertrekken en dan later door iemand die je kent aan haar laten vertellen dat de pony naar de slacht is gebracht. Kan ze ook niks meer uithalen, wel zelfde effect.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-12-12 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:22

Staat je pony straks opeens ergens aan een boom in een park gebonden :S zou heel erg uitkijken wat er gezegd wordt... Maar perongeluk de roddel verspreiden dat ie naar de slacht is gegaan als je al weg bent... tjah... Als dat geroddel ook altijd :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:24

Hi hi geweldig die laatste oplossing. Op de laatste dag n feestje geven haar vriendinnetjes ook uitnodigen en dan voor de box deze opmerking geven en dan pony inladen en weg wezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:25

Verder ben ik echt geen kwaaie hoor, maar als je bij mij over een grens gaat kan je dat soort reacties wel verwachten :')

*kruipt weer in meelezershoekje*

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:25

Varekaj schreef:

:n
Gewoon de waarheid zeggen, nl "omdat jij niet met je vingers van andermans pony af kan blijven brengen we hem nu naar een plek waar hij wel veilig is voor jouw wangedrag". Als je zegt hem naar de slacht te sturen ben jij het kwade monster die een pony laat doodmaken. Schuld bij haar leggen dus als je zoiets doet.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:26

Varekaj schreef:

_O-

Mando schreef:
Na dit akkefietje zou ik ook van stal veranderen....en iedereen op de hoogte stellen en lekker met al haar vriendinnetjes gaan roddelen.... zodat zij voor schut staat..... hahahha

Heb je niet een meid in de buurt van een jaar of 18 die de pony gaat verzorgen... dan gaat dat kind helemaal over de zeik want dan kunnen jullie het verhaal de wereld in sturen dat dat kind niet kon rijden en dat je nu een goede ruiter erop gaat zetten... al is het maar voor de time being dat je dit spelletje speelt.

Ooh dit had ik nou niet van U verwacht hahaha :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:27

Mando schreef:
Hi hi geweldig die laatste oplossing. Op de laatste dag n feestje geven haar vriendinnetjes ook uitnodigen en dan voor de box deze opmerking geven en dan pony inladen en weg wezen

Ooooh wat genadeloos, I love it ~~}>

Ajansen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:28

Ben een stille meelezer geweest. ik ben echt helemaal eens met de laatste meningen hier boven!
laat haar maar in de waan dat die naar de slacht is en dat het haar schuld is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:30

Tamary: dan kan ze alsnog gaan uitpluizen waar de pony heen gaat, tot zoiets acht ik dat kind wel in staat. Met de slacht raak je bij een kind een erg gevoelige snaar, vooral als TS er de nadruk op legt "JIJ vond dat hij mishandeld werd en JIJ kon er niet afblijven, JIJ bent er zonder zadel met neckrope opgestapt en nou heeft ie wat, dus moet hij naar de slacht". Ze beseffen heel goed dat slacht = dood en de kans zit er dik in dat ze dan wel eens helemaal gaat omslaan. Want die dingen hééft ze ook gewoon gezegd en dan voelen ze het plots erg heet worden hoor onder de voeten.

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:31

vreselijk zeg! Ik had jullie vorige topic ook al gelezen en vond het toen al erg, maar wat ze nu heeft gedaan... De eerste die met zijn poten aan de manen van mijn paarden komt, zal het geen 2e keer proberen!!!! Ik zou daarvoor trouwens ook de politie inlichten. Wettelijk gezien heeft ze daarmee jouw ' eigendom beschadigd'. Misschien dat als dat rotjong eens bij de politie moet gaan , dat zij en haar moeder een toontje lager zingen... Maar zou sowieso ook van stalling veranderen. Ik zou geen moment meer gerust zijn moest er zo een persoon bij mijn paarden kunnen. Het lef alleen al...

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:31

Probeer echt te voorkomen dat het "P" kind erachter komt waar er naar toe verhuisd wordt.

Die "P" kinderen zijn geestelijk gestoord. :7

En dan staan ze na een week weer bij je pony in de nieuwe stalgang.

En een klein gemenigheidje kan je wel doen.

Bij het weggaan een briefje op de staldeur hangen met de volgende tekst.

Meneer de slager, ik heb ze alvast naar uw slachthuis gebracht.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:32

Hihi Laura.
Je kent me toch wel hihi

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 20:33

Ariebren schreef:
Probeer echt te voorkomen dat het "P" kind erachter komt waar er naar toe verhuisd wordt.

Die "P" kinderen zijn geestelijk gestoord. :7

En dan staan ze na een week weer bij je pony in de nieuwe stalgang.

En een klein gemenigheidje kan je wel doen.

Bij het weggaan een briefje op de staldeur hangen met de volgende tekst.

Meneer de slager, ik heb ze alvast naar uw slachthuis gebracht.

_O-

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:34

heb er misschien over heen gelezen maar hoe oud/groot is ze? is het geen optie om in de tussentijd dat je andere stalling zoekt een tweede grendel op de deur te zetten? op een hoogte waar zij niet bij kan maar volwassenen wel i.g.v nood?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:34

Varekaj schreef:
Tamary: dan kan ze alsnog gaan uitpluizen waar de pony heen gaat, tot zoiets acht ik dat kind wel in staat. Met de slacht raak je bij een kind een erg gevoelige snaar, vooral als TS er de nadruk op legt "JIJ vond dat hij mishandeld werd en JIJ kon er niet afblijven, JIJ bent er zonder zadel met neckrope opgestapt en nou heeft ie wat, dus moet hij naar de slacht". Ze beseffen heel goed dat slacht = dood en de kans zit er dik in dat ze dan wel eens helemaal gaat omslaan. Want die dingen hééft ze ook gewoon gezegd en dan voelen ze het plots erg heet worden hoor onder de voeten.

+1 Maak er idd een verhaal van dat door haar toedoen de pony ongeneeselijk ziek is en vreselijke pijnen heeft. Blijft ze voortaan wel af van paarden( hopen we dan).

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:35

diddletje schreef:
heb er misschien over heen gelezen maar hoe oud/groot is ze? is het geen optie om in de tussentijd dat je andere stalling zoekt een tweede grendel op de deur te zetten? op een hoogte waar zij niet bij kan maar volwassenen wel i.g.v nood?

Denk dat dit weinig zin heeft. Bijna altijd tijd is er wel een opstapkrukje of een poetskist of een emmer te vinden waarop ze gaan staan.

rosalyvdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 20:37

Over reacties gesproken, bij het oude topic kwam dit voor _O- vond dit zo mooi :')
rosalyvdb schreef:
Die kwamen met een of ander verhaal dat als ik niet wil dat onschuldige kinderen 'plezier' hebben met mijn paard, dat ik dan een stal moest gaan bouwen in mijn eigen tuin...
Chessie schreef:
:oo serieus? Nou ja, als ze er zo over denken zou ik lekker je dochters vrienden uitnodigen en bij hen in de tuin laten spelen :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:40

Misschien je stal 1x extra dicht maken met een tie wrap? met een simpel mesje of schaar zijn die zo open, en dan weet je ook meteen of er iemand in stal is geweest. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... e_ties.jpg

Tie wraps zijn bij budget winkeltjes meestal niet zo duur ook, denk aan de So Low, misschien de action, zulke winkels. Misschien dat dat je iets van een veilig gevoel kan geven zo lang je er nog staat :)