nooit zo'n verhaal gehoort

maar echttt een mooi paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Ja iddik dacht ook TUUURLIJK juist die foto van de zoveeeeeel foto's
Netje schreef:Lieve Nicole,
Allereerst (en nogmaals) heel veel sterkte met je stiefvader. Ik hoop dat je nog een heel lange tijd met hem gegund krijgt.
Dan over Luca : super mooi verhaal wat je hebt geschreven, met alle prachtige foto's van hem. Omdat wij weten dat je het er nog steeds heel moeilijk mee hebt, snap ik dat je nog héél graag één keer je verhaal over hem kwijt wilde en dat heb je écht prachtig gedaan.
Voor alle lezers hier die zich afvragen hoe het gaat met Luca: we hebben hem nu ongeveer 3/4 jaar in ons bezit en het gaat geweldig met hem, hij gaat in een rap tempo van jong wiebelig groen puppietje naar een echte dressuur pony, waar Sara ergens begin volgend jaar mee gaat starten. We hopen dan ook dat het volgende topic over Luca er een van onszelf zal zijn, mét mooie foto's van zijn eerste wedstrijd(en)
![]()
En Nicole: komt maar gauw weer een keertje met Luca kroelen !!
Marieke_K schreef:dit topic wordt genoemd in het BNB van [FZ] [Dienstmededeling] BNB December
X_Michelle_X schreef:Marieke_K schreef:dit topic wordt genoemd in het BNB van [FZ] [Dienstmededeling] BNB December
Nicole, ik had je opgegeven voor de BNB, je hebt het verdiend, sterkte meis!