Serieus in een tent, dan haak ik af, ik slaap nooit in tenten dus dan wacht ik wel een jaartje. Tenminste dat denk ik dan nu, weet het natuurlijk niet zeker.
T zijn denk ik van die leger tenten. Daar kan ik opzich wel mee leven denk ik.
Noodstallen Mijn pony was dit jaar al totaal van slag door dat er geen luik in de gang in de stallen zat en als de pony naast hem weg was kon ik het wel vergeten dat ik nog wat met hem kon doen.
Ja dat vraag ik mij dus ook af, hebben ze eigenlijk meerdere binnenbakken? Want als het anders slecht weer is kun je rijden in de stromende regen wel vergeten.
Het zijn tenten met een eigen veranda en stapelbedden. Je slaapt niet eens op een luchtbed dus zo primitief is het nu ook weer niet Daarbij zijn het de zomermaanden, dus echt koud zal het niet worden
En in de stromende regen rijden.. Tja, neem je een regenjasje en regendekentje mee. Zowel jij als je paard kunnen daar heel goed tegen hoor
Ik heb alleen nog wel een vraagje, staan ze ook op de paddock of in een weiland overdag?
Ik wil naar 10C met nog een paar die ik daar vorig jaar heb leren kennen Het douchen zat ik ook over te denken, zullen wel van die douchegebouwtjes komen dan denk ik
Je paard komt niet op de wei maar mag je wel een kwartier in de paddock zetten, maar als je gewoon wegloopt weet toch niemand van wie die pony is en staat je pony er dus langer in Je kan ook aan de hand grazen op het terrein.