KarinvdM schreef:paard89 schreef:Beetje jammer deze reactie KarinvdMIk ben hier ook alleen maar in dit topic om te leren kijken.
Dat een jury anders kijkt dan een wedstrijdruiter is wel logisch Daffodil.Anders was er ook geen jurycursus nodig.
Ik probeer hier alleen maar kennis op te doenIk denk inderdaad dat de cursus je anders leert kijken.
Er is al een paar keer aangegeven door verschillende personen waarom die voltes geen 6 moeten zijn, maar jij blijft bij je mening. Je wilt blijkbaar niet echt iets aannemen van iemand anders...
Nou nee, dat is het niet
Wat wil je nu dat ik zeg dan? Je hebt helemaal gelijk, ik verander gelijk mijn oordeel. Want dat is blijkbaar wat je wilt horen. Het is toch juist interessant waarom ik vind als wedstrijdruiter en waarom jullie als juryleden kunnen verklaren waarom dat hoger of juist lager moet zijn? Daarom is volgens mij ook dit topic geopend

Ik ben hier ook alleen maar in dit topic om te leren kijken.
! Je mag niet beoordelen op een verwachting of aanname!
Ik heb het gevoel dat de combinatie niet over de AC-lijn binnenkwam, of zit ik er zo scheel voor? Denk het wel, want ik heb het hier in dit topic nergens nog zien staan. Ik had ook het idee dat de slangenvolte niet over X was, wellicht zelfde (afwijkende) kijkhoek.