Ik doe zondag mee met mijn Rocky Mountain Horse ruin Silver met Mountain Horse demo. Onze eerste show samen. Silver zal ook nog op de stand van de Mountain Horses staan die dag.
Clinic van Lammert Haanstra gehad vanmorgen, helemaaaaal geweldig! Ik kreeg een mega compliment over de band die ik met mijn paard heb
Daarna alleen niets meer van het hele evenement gezien. Was zo gesloopt na de lange reis en mijn paard moest wel even goed verzorgd worden en alleen op de trailer laten ging em niet worden. Ze staat nu weer lekker thuis in dr stalletje.
Rocky mountain horse, leuk! misschien zie ik je morgen nog wel.
Heb een stal morgen gehuurd voor Sjol, maar goed ook met 28 graden, pffffffttt, niet haar weer.
Maar ik ben helemaal blij! Sjol is goed, vanochtend naar vereniging gestapt, toen dacht ik al jippie!!!! En rondje links en rondje rechts om ze liep goed, dus ik ben blij. Verder niet gereden. Morgen trail clinic en zo paard, zo baas.
Ja word lekker warm! Ben ook blij dat Silver nog even op de stand kan staan want dan kan ik ook nog even rondje lopen. Had ons ook voor de trailclinic willen opgeven maar die zat wbt tijd te dicht bij mijn demo helaas!
Silver staat ook gewassen en ingevlochten op stal hihi. Spullen zijn ook allemaal al in mijn auto gelegd dus alleen morgen trailer aankoppelen, paard erin en gaan!
Marije_jiplover
Geplaatst: 08-09-12 22:05
Veel plezier morgen allemaal. Top dat Sjol gewoon mee kan! Jip had vanmorgen nog prachtig witte benen, manen en staart. Nu niet meer, dankzij de waterbak
madelief88
Geplaatst: 08-09-12 22:06
Haha, witte kunnen zich ook heel vies maken zonder nattigheid Ach zolang ie eten heeft vindt ie het prima
Jij ook alvast veel plezier en succes morgen hè! Hoe laat moet je?
Zamora, ook helemaal schoon, lekker! Jij ook veel succes morgen dan
Ik ben er ook bij met de demowestrijd voor eventing tussen 15.00 en 16.00.
Crossmonster heeft geluk en mag mee om zijn kunstjes te vertonen. Ben heel erg benieuwd, krijg straks te horen hoe het allemaal in zijn werk gaat. We zijn in iig met teams junior, young rider, senior
_Roxanne
Geplaatst: 09-09-12 08:53
Ik mocht vrijdag in actie komen met m'n knollewops
Veel plezier allemaal vandaag!
Mjetterd
Geplaatst: 09-09-12 10:10
Voor de Ik heb vreselijk veel fotos van de zaterdag. Als iemand heeft mee gedaan met iets uit dit topic: [HE] Mjetterd live op HorseEvent! En je wil graag fotos, doe mij dan even een pb . Ook op de foto hebben we een 15- tal en Indy het schilderende paard.
Zo, niet bijgelezen oid, maar leuke, intensieve dag gehad nu onderweg naar huis met paard Plaats morgen wel een verslagje Furia was heel braaf trouwens!
Ik was om half een weer thuis na een lange warme dag. 7 uur van huis gegaan, support opgehaald en met wat autopech en een pitstop halverweg was ik om half een op HE en heb ik eerst meegedaan aan de finale van de kennisquiz. Ben tweede geworden en mijn vriendin eerste, erg leuk! Alleen met mijn prijs wist ik eerst niet wat te doen. Heb een meting (hartslag/teugeldruk of zadeldruk) met trainingsadvies gewonnen, maar dat is in Deurne. En dat is best een heel eind rijden met de trailer en ik doe mijn paard geen plezier met zo'n lange rit heen en weer op een dag. Maar nu ga ik proberen of ik meer mensen kan vinden die dat ook willen en dan komen ze toch naar mij toe! Dus ik ga nu even kijken hoe en wat en of het gaat lukken.
Heb verder niet heel veel gezien, wel een nieuwe cap gekocht en wat rond gewandeld.
Ik zag een mailtje van wetransfer met veeeeel foto's van mijn vader en via mjetterd had ik ook al wat foto's gekregen. Vanmiddag zal ik dus even gaan zitten voor mijn verslag van de TREC clinic.