Dit slaat nergens op
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iloonaa__ schreef:Ik vind het nogal knap dat iedereen hier kan beoordelen of het veulen het leuk heeft gevonden of niet..
het is toch logisch dat een veulen zo reageert de eerste keer? hij word 'letterlijk' in het diepe gegooid. Wie weet vond ie het wel leuk dat ie er eenmaal in was! wie zijn wij om dat zo van 4 foto's te beoordelen?
Of ze het moest doen of niet, dat is haar keuze. TS is erbij dus die moet het het beste weten van ons allemaal.
Misschien wilde ts het veulen gewoon in laten slapen bij hun thuis? en wat is daar mis mee? iedereen reageert op zijn eigen manier op zo'n te nemen keuze...
Veel sterke na dit weekend TS, het is erg zonde van zo'n mooi diertje
Wilawander schreef:Waarom altijd temmen als bokkers het niet met elkaar eens zijn? Niet iedereen hoeft elkaars mening te hebben maar je kan wel iemands mening respecteren!!!!!
Citaat:Mocht je ergens negatief commentaar op willen geven, probeer het dan zo vriendelijk mogelijk te verwoorden. Ook het herhalen van commentaar wordt niet op prijs gesteld. Meer daarover kun je hier lezen
hanny_jelke schreef:maikeltje schreef:In je profiel staat dat ze van jou zijn hanny_jelke![]()
En je laatste zin kan ik niet lezenIk denk de TS ook niet. Maar beter ook, het zal niets toevoegen denk ik zo.
ja toen ik nog thuis woonde waren ze nog van mij en me ouders,
maart toen ik op me eigen ging niet meer,
maar denk er over wat je wilt denken, slim ben je toch niet.
en kunnen jullie nu wel over mij taal vallen maar dat heet dislexie,
ach wat ben ik me tijd aan het verdoen met al die lui die bij ts in de kont kruipen omdat ze zielig is.
jammer van bokt hoor dat je, je eigen mening nog niet eens mag geven, zonder dat je aangevallen word
hanny_jelke schreef:Sorry hoor maaar elke mongool snapt dat die aprongen pijn moeten doen bij dat arme dier, heel vervelend voor ts dat hij ingeslapen moet worden, maar dat is geen rede om dan maar voor je eigen lol het beestje nog meer pijn te doen
Wilawander schreef:Waarom altijd temmen als bokkers het niet met elkaar eens zijn? Niet iedereen hoeft elkaars mening te hebben maar je kan wel iemands mening respecteren!!!!!
jury schreef:Bij het lezen vd openingspost dacht ik eerlijk gezegd dat de moeder last had en het veulen nog wat zou leren voor zij afgemaakt moest worden.
Dus nog eens lezende, lees ik dat het veulen pijn heeft aan de pijnstillers zit en dan nieuwe, rare dingen moet doen.
Ik zou met een gezond veulen al niet zo ongecontroleerd het water in willen laten gaan, laat staan met een veulen in haar laatste dagen.
Dan moet ik er ook nog even bijdenken dat de pijnstiller de pijn volledig wegnemen, want anders kan ik al helemaal niet begrijpen waarom er een paar dagen gewacht moet worden. Ivm de Rendac? Wat is daar dan de reden voor?
Blijft echter vervelend als je (jong) leven moet beeindigen, maar de manier waarop verdient (met deze informatie die ik zo lees en begrijp van TS) naar mijn mening geen schoonheidsprijs.
[/quote]Geryon schreef:Nounou, waarom zo'n hele discussie over het woordje mongool?
''Iedere mongool kan/weet'' is gewoon een veelgebruikte term. Niks vervelends bedoelt richting mongolen.
Lijkt me nou niet echt bepaald netjes ook tegenover TS..