Ik spaar normaal ook altijd flink voor de equitana. Dat is 1 dag per 2 jaar dat ik niet op mijn geld wil hoeven letten. Helaas zit ik nu zonder werk, dus zal er nu niet van komen vrees ik. Zal het dit jaar wel met grenzen moeten doen. Niet dat al dat geld altijd op ging, maar het is wel heel leuk om te kunnen kopen wat je wilt.
En goed pingelen Een goeie vriendin en ik wouden allebij een halster ze vroegen 15 per stuk. heb af kunnen pingelen voor 3 voor 30 euro vriendin wou er wel 2.
Don_Zhivago
Geplaatst: 02-10-12 20:51
Ik ga ook weer
Vanmiddag al mijn hotel geboekt. ik ga het eerste weekend 16-17 maart
Ik ben heel benieuws naar Equitana, iedereen is er hier lyrisch over. Waar ik benieuwd naar ben, is het vergelijkbaar met HE? Ben dit jaar voor het eerst naar HE geweest en vond het wel leuk, maar om er nou al maanden naar vooruit te kijken? Vond de clinics leuk, maar is dat niet elk jaar een beetje hetzelfde? Koopjes e.d. vond ik enorm tegenvallen..
Dus in welke opzichten is Equitana leuker/beter dan HE?
Jeej! Ik ben ook zeker van de partij. Ga nu al een aantal jaren mee, maar het blijft voelen als 5 december. Elk jaar als ik daar bij de deuren sta krijg ik helemaal kippenvel.
Jorinda
Geplaatst: 03-10-12 17:11
Ik wil ook gaan komende keer. Moet maar vast beginnen met sparen, hahaha.
IKbenEllen
Geplaatst: 03-10-12 17:13
Precies andersom als HE: veel shoppen en minder (kleine) clinics. Persoonlijk heb ik HE wel gezien, Equitana spaar ik een jaar voor!
Silence
Equitana en HE vind ik totaal niet te vergelijken met elkaar.
MelanieB
Geplaatst: 03-10-12 21:08
HE is echt helemaal niks vergeleken bij Equitana Equitana is een groot shopping paradijs, en HE zijn enkele standjes en dingetjes. Equitana kom je echt meer voor de spullen, HE ga je meer voor ook de shows heen.
Faringo
Geplaatst: 03-10-12 21:09
Op HE ben ik nog nooit geweest en op Equitana indoor ook nog nooit haha. Maar volgend jaar mag ik in ieder geval naar Equitana
Hmmm 2,5 uur rijden voor shoppen.. En als ik dan hier lees dat prijzen overeen komen met ruitershops, dan weet ik nog niet hoe interessant het is. Komen er verder ook bekende ruiters clinics geven?
Silence
Dat vind ik niet. Bijv. Eskadron pads die in de winkel €79,95 kosten had ik daar voor €34,95 Vind ik toch wel een heel verschil. Eskadron zweetdeken had ik daar vorig jaar voor €40 Scheelt toch allemaal behoorlijk met de winkel. Tuurlijk zijn er ook wel kraampjes met de winkelprijzen, maar als je even zoekt en niet bij de eerste de beste gaat kopen kun je wel degelijk veel koopjes vinden