Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:ha ,daar is ventje!! ventje is een vent geworden, en nog een lekkere ook![]()
heb in t begin ook eens op een topic van jullie gereageerd dat je een aansprekend paard hebt, en dat is alleen maar in het positieve verbeterd. succes jullie samen!
Offline schreef:Citaat:Het viel me idd al op van de foto's dat je die stang en trens eruit hebt gegooid. En de open mond ook. En het kleine koppie ook dus had ik al het idee dat ie een kleine mond heeft.
Rij je met een enkel of dubbelgebroken trens? Voor paarden met een laaghangend rooster is een enkelgebroken zelfs al niet fijn. Is een myler bit niks voor je?
Verder mag je trots zijn op je prachtige prestatie en prachtige paard.
ik rijd met een dubbel gebroken watertrens nu want indd enkel gebroken lag hem ook niet heel fijn.
zo blijf je maar proberen.....
maar denk dat ik het nu eindelijk gevonden heb.
het simpelste van het simpelste!
AnneH_87 schreef:Wat leuk dat je zo op mijn vraag in gaat met uitleg
Super leuk om te lezen!!
Maar wauw, wat mag jij trots zijn op jezelf!
En wat mooi om te lezen, dat hij zo een enorm eigen karakter heeft!
Kan niet meer zeggen dan dat dit echt fantastisch is!! Echt super![]()
Mooi resultaat, van keihard trainen, respect voor elkaar en een goede band onderling!
winia4ever schreef:wauw wauw wauw wat ontzettend knap van je om het beestje zo te rijden in zo'n tijd.
Wat ik wel fijn* dat is niet om jou maar in het algemeen*..
Je laat een verschil foto zien van L1 en ZZ..Je ziet een prachtig vooruitgang in het voorbeen, maar ik vind het in het achterbeen verslechterd, hij zal best sterk zijn. maar hij zet hem er niet mooi onder.
Maar dat zegt niks over jullie beide! Vind het zo knap, ik mag dromen dat ik ooit zo hoog mag komen
Heel veel succes.
winia4ever schreef:Offline: Ik geloof je gelijk, maar bedoelde het ook in het algemeen, ik zie het vaker dat de achterhand wat achterblijft zodra ze boven de ZZ komen
heel veel plezier en succes