Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:laat ik het erop houden dat de Michael G waar ik nu aan denk een heel fijn crosspaard reed die in de dressuur vaak haar hoofd bij andere dingen had.
als je die niet kan volgen, ben je iemand anders dan ik denk.
Cayenne schreef:Aimee schreef:
Ja idd, en daarnaast vond ik het teveel gedoe met vervoer etc nog zo laat in een vreemde stad.
Ik heb al totaal geen richtingsgevoelEen broodrooster kan waarschijnlijk nog eerder de weg vinden in Londen dan ik.
Dan maar ergens in m'n uppie kijken
Janine1990 schreef:Nou het wordt aangetekend verzonden, ik heb ze aangetekend gekregen (op verzoek) en ze zijn afgelopen dinsdag aangekomen... Misschien komen die van jou iets later?
bianca1980 schreef:ATP gaat op 16 juli versturen, dat is de mail die ik heb over mijn kaarten ..beetje laat...maar ach...komt wel op tijd maar het voelt zo eng...
Samy schreef:Vanavond ga ik maar weer een Tour de Jour kijken, Tuitert zit er. Vind het altijd wel leuk om wat bekende te zien, zodat ik wel iets snap.
Ik heb ze opgehaald, kreeg een hele uitleg over hoe en wat ... Terwijl ik alles eigenlijk al wist
Bij ATP hadden ze een jas van de winterspelen hangen op een pop met de handtekeningen van de sporters (haaled Tuitert eruit ...) vond wel jammer dat er niks van de zomerspelen hing of stond.
Cayenne schreef:Ja idd, en daarnaast vond ik het teveel gedoe met vervoer etc nog zo laat in een vreemde stad.
Ik heb al totaal geen richtingsgevoelEen broodrooster kan waarschijnlijk nog eerder de weg vinden in Londen dan ik.
Dan maar ergens in m'n uppie kijken
Janine1990 schreef:Samy schreef:Vanavond ga ik maar weer een Tour de Jour kijken, Tuitert zit er. Vind het altijd wel leuk om wat bekende te zien, zodat ik wel iets snap.
Ik heb ze opgehaald, kreeg een hele uitleg over hoe en wat ... Terwijl ik alles eigenlijk al wist
Bij ATP hadden ze een jas van de winterspelen hangen op een pop met de handtekeningen van de sporters (haaled Tuitert eruit ...) vond wel jammer dat er niks van de zomerspelen hing of stond.
Het is geen programma waarvoor je alle kennis in huis moet hebben hoor, het is wel leerzaam en gaat niet alleen máár over de tour.