Ayasha schreef:Cayenne schreef:Nou Ayasha, ik verwacht binnenkort een fototopic![]()
Ben benieuwdZet hem op meid!
Uckfield ging lang zo slecht niet dus
Ik heb geen flauw idee waar Nijmegen ligt trouwens.
Goeie vraag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Joanne1987 schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd naar het antwoord op de vraag watom ts een paars koopt zonder proef te rijden, heb daar nog steeds geen reactie op gezien
Ik ben ook uitgenodigd hoor ayasha dus... Tevens krijg ik pb van iemand die hier niet eens gereageerd heeft of ik wel weet waarover ik praat en of ik wel ervaring heb...
dat was mijn vraag en ook ik ben hier nog erg benieuwd naar..
Lekker ontspannen rijden en niet te moeilijk denken, hoe minder jij doet, hoe beter je paard daarop zal reageren. HolyPope schreef:Ayasha schreef:Is toch een uur en 50 minuten van bij mij uit. Da's een pokke-end voor een ritje.
Ik begreep dat je rijkelijk zal worden beloont.
Patty en ik hebben een hele leuke dag gehad toen. Joanne1987 schreef:Bokt meeting joh...
Maar ff serieus, ik vind het heel jammer dat topic zo loopt. Ook vind ik het vreemd dat pard ook aan de longe niet vw-nw zou kunnen. Het is dat ik me op deze manier niet laat commanderen en opjutten anders zou ik dit echt wel in het echt willen zien
Dan kan ik me voorstellen dat je ze liever niet aan de longe gooit er mee.