Woohhh wat gaaf zeg!! heeel mooi gedaan!! Haha ik kan niet wachten tot ik een topic zie van jou tijdens officiele wedstrijd zo
Haha, wat ziet het er leuk uit zeg! Als je heel snel naar dat lichaam kijkt is het ook net een echte zebra.
Echt mooi hoor! Ook maar eens een x doen bij mijn Appie en dan op concours.....Ha ha, ik zie de gezichten al voor mij!!
Haha bedankt allemaal! Ik zou erover nadenken op een officiële wedstrijd maar ik garandeer niets! Whaha mits veel publiek
lovecortana schreef:Haha bedankt allemaal! Ik zou erover nadenken op een officiële wedstrijd maar ik garandeer niets! Whaha mits veel publiek Mocht je dat gaat doen, zit ik in het publiek
Annickkii schreef:lovecortana schreef:Haha bedankt allemaal! Ik zou erover nadenken op een officiële wedstrijd maar ik garandeer niets! Whaha mits veel publiek Mocht je dat gaat doen, zit ik in het publiek Ga jij dan de reacties filmen?
Ik dacht echt van gut wat voor een topic zullen we nu weer krijgen.Tot ik de foto's zag. Echt geniaal! En nog eens mooi geschilderd ook