Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole schreef:Boehoe mensen al 6 pagina's vol gezeur en gezeik.. 1 reactie erover oke, 2 oke, 5 kan nog maar toch makkelijk 100 reacties vrijwel allemaal zelfde gezeur.. Kop op mensen, bekijk eerst je eigen balk in je ogen voordat je bij ander mans splinter gaat kijken..
Het is niet dat hij er dagelijks op springt ofzo..![]()
Mooi Mulan
of niet dan.. Nou weet de TS het wel of niet dan.. Iedereen heeft zijn ding duidelijk gemaakt en het is aan de eigenaar wat hij wel en niet doet met zijn paard
. Nicole schreef:Soms oke een paar oke.. Maar een heel topic lang zeiken ja dat is leuk.. Punten zijn duidelijk gemaakt toch, dan is klaar als ts er wat mee doet is aan haar zelf en niet aan Bokt.nl om daar over te beslissen..
Sees schreef:Welke man laat zich in vredesnaam vrijwillig castreren dan?
. Dus ze blijft lekker zo staan en als ze super hengstig is kan het zijn dat ze besprongen word, so be it. Ik heb wel 365 per jaar een gelukkig paard die lekker bij haar vriendje staat: ik zou niet anders willen. 
Nientsje schreef:Sees schreef:Welke man laat zich in vredesnaam vrijwillig castreren dan?
Eentje die bij mij in de straat woont![]()
Hij houdt zijn broek maar niet dicht en zit al met 6 kinderen ofzo (van 2 verschillende vrouwen)
Ben wel blij dat hij zich heeft laten castreren want ik vind hem een vreselijke onuitstaanbare vent![]()
![]()
maar ff Ontopic, ik vind het wel een heel erg mooie ruin zeg
Hipar schreef:Ik kan alle vragen beantwoorden, maar ik zie me niet genoodzaakt....!!! Iedereen van de boerderij weet hoe het bij ons gaat en dat is verder okee.....
En ik hoop dat mijn TEM nu gehoord wordt, want ik ben de discussie wel zat eigenlijk..... Echt hoor: mogen we alsjeblieft allemaal zelf een mening hebben?