@S_en_Z: Thanks
chipie17 schreef:Ik vind Kyra nu mooier dan voor haar reis, een beetje minder kon geen kwaad.
Ik ben het helemaal met je eens! Ze is ook nog weer wat gegroeid (in de hoogte).
@Ladonna1: Tja dat grijs verandert dus voortdurend aangezien haar vader schimmel is en dat overerft. Als ze verhaart wordt het oude haar eerst wit voor het uit valt. Daarna wordt ze weer bruiner maar telkens met meer wit (stekelharig) erdoor. Het wit begint ook op haar Zwarte benen: haar linker koot begint al aardig te verschimmelen. Vreemd gezicht, aar altijd verrassend.
@Nikkielvis: ik ben hier eigenlijk nog geen Nederlanders tegengekomen, behalve toen ik naar de kroeg ging om voetbal te kijken. Ik heb het verder nog nergens horen spreken. Vandaag wel een vrouw uit Zuid-Afrika tegengekomen. Haar NL vader kwam uit Delft. Op vakantie hoef ik niet per se Nederlanders te ontmoeten, maar nu zou ik het toch wel leuk vinden.
----------------
Gisteren heb ik weer eens lange teugelen gedaan. Aan de hand ben ik bezig geweest met het schouderbinnenwaarts en wijken en nu ben ik daar aan de lange teugel ook mee begonnen. Het ging waarempel in 1x goed. Goh, wat een gaaf gevoel.
Ik heb ook al weer een aantal keer gereden. Kyra is pas net onder het zadel (nu in totaal 120 minuten in 10 sessies). ALs het goed is krijg ik maandag hulp van mijn staleigenaresse. Zij lest volgens de methode van Phillipe Karl. Iemand daar van gehoord?