Dan krijg je je oude merrie zo terug.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Re: Dan krijg je je oude merrie zo terug.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 09:08

Heel veel sterkte.

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:23

He bah wat een rot nieuws..
Heel veel sterkte!

Pumpkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 15:09

Jeetje meid, wat een pech! Heb net je andere toppic gelezen het zit je echt even niet mee. :(:) Maar na regen komt zonneschijn. Veel sterkte met het verwerken van alle pijn.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 20:56

Heel veel sterkte.. Dat heb je momenteel helemaal wel nodig.. :(:)

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:19

Lees nu net je bericht en kijk meteen op de klok.... Heel veel sterkte, je hebt super gehandeld, eerst al heb je haar teruggehaald en lekker kunnen vertroetelen en nu bespaar je haar verdere pijn.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:44

Jeetje, heb net ook je andere topic gelezen. Wat een pech voor jullie! Heel veel sterkte :(:)

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 10:34

SeBart schreef:
Sorry voor de late reactie. Had veel eerder een Update willen plaatsen. Zij het niet dat ik ondertussen alweer een ziekenhuisbezoek achter me heb en gigantisch ziek ben geweest de eerste weken van de zwangerschap.

Ondertussen heeft mijn o zo lieve buurman de dierenbescherming op me afgestuurd en heb daar dus ook m'n handen vol aan. Morgen met m'n honden naar de kliniek ter controle. En de andere DA aan huis controleert de andere dieren.
Heel leuk in Duitsland wonen, super lieve buren, tot je nieuwe buren krijgt die het niet op ''Hollanders'' heeft en je op elke manier weg proberen te pesten.

Ga straks proberen de foto's er op te zetten. Zijn niet zo heel duidelijk, zijn vanavond met m'n mobiel gemaakt. Lichamelijk ziet ze er een stuk beter uit. Helaas loopt ze wel veel en veel slechter. Ik weet dat er niks meer aan te doen is. Ik heb haar met heel veel gebreken overgenomen om haar een oude dag te bezorgen. Nu loopt ze nog wel vrolijk mee met de groep en lijkt het nog te gaan. Alleen maak ik me wel wat zorgen hoe het van de winter gaat worden als het kouder word. Dan had ze er altijd wel last van.
Ik heb met de DA overlegd en die zei ook dat er eigenlijk behalve wat pijnstilling niks meer aan te doen is. Maar of ik een paard jaren op pijnstilling wil houden, zie ik hoe gemeen het ook klinkt ook niet echt zitten.
Ik wacht het af. Het is volgens de DA wel een resultaat van het vermageren, maar het is niet meer terug te draaien. Kan mezelf alleen maar meer voor m'n kop stoten dat ik het zover heb laten komen.

jeetje, wat een pech alemaal1
veel sterkte

Spruitje56

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 10:36

SeBart schreef:
Helaas word Argentina morgen om 14.00 opgehaald en naar de slacht gebracht.
Ze loopt constant kreupel en gezien haar leeftijd en aandoening is er geen pijnvrije toekomst meer mogelijk voor haar.
Ik hou me steeds voor dat dit het beste is, maar het is zo verdomde moeilijk |(

SeBart @ [LZP] Een golf van Pech!

het is zeker moelijk...leeef echt honder procent met je mee
je hebt alles gedaan wat je kon, onthouw dat