dit jaar is voor het eerst 3 ringen ivm 40jarig bestaan. denk dat het volgende jaar gewoon weer 2 ringen zullen worden. hier hebben we van de week, kader, verenigingswedstrijd, bixie etc in gehad. (in de extra ring dan)
Vera ik snap inderdaad dat het met meer paarden een lastig systeem is. Ik kijk dan ook enkel vanuit mijn oogpunt als amateur met één paard en ja dan zag dit er leuk uit en was prima georganiseerd met de meerdere losrijdterreinen
En eerlijk is eerlijk ik snap dat het voor een organisatie heel lastig is om hiervoor een startlijst temaken zeker omdat je niet alleen rekening moet houden met de verschillende ringen, maar ook nog met de wensen van elk van de ruiters met meerdere paarden en dan nog eventuele bijschrijvingen en het is een mijnenveld. Dus misschien inderdaad niet ideaal voor de ruiter met meer paarden, maar het levert de vereniging wel meer geld op en aangezien een concours als dit behoorlijk wat kost, snap ik de keuze van de vereniging voor extra inkomsten ook heel goed en uiteindelijk moeten we het toch allemaal van organiserende verenigingen hebben.
Als jurylid ben ik goed verzorgd door de organisatie en liepe de ringen mooi door. Hierover dus totaal geen klagen.
@itsme; wellicht dat alles wat hier genoemd wordt wel meegenomen kan worden naar een evaluatie-vergadering. Als jurylid hoef ik niet een week van tevoren een startlijst te hebben maar een brief of e-mail met daarin de vermelding waar en hoelaat melden en welke ring er gaat worden gejureerd is zeer gewenst