Vind het overigens een super knap diertje denk zeker dat daar wel sportruitertjes zijn die blij zouden zijn met zon gave pony!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Informeer gewoon eens bij de plaatselijke ponyclub, daar zijn echt wel meiden van 8-10 jaar die netjes kunnen rijden en het leuk vinden 2x in de week een rondje op jouw knappe mannetje te rijden.
Sappos schreef:anneliesdj schreef:Informeer gewoon eens bij de plaatselijke ponyclub, daar zijn echt wel meiden van 8-10 jaar die netjes kunnen rijden en het leuk vinden 2x in de week een rondje op jouw knappe mannetje te rijden.
Dat is het probleem, ik WIL geen onbekende 8-jarige erop. Ik wil niet iemand die trekt of schopt. Dat fijne rijden wat ik vraag, nee eis van een ruiter dat zie ik niet of nauwelijks bij zulke jonge kinderen. Nu is het filmpje misschien een slechte momentopname maar dit meisje kan echt netjes zitten.
aerdenhout1 schreef:Probleem hier is eigenlijk niet eens de grote van de amazone, maar het algehele plaatje klopt niet!
Heb je een te grote ruiter die het dier ook echt kan rijden.... dus nagevelijk, over de rug, enz... is het al een ander verhaal natuurlijk!
Hier zie ik een amazone die niet weet wat ze aan het doen is, en mede daardoor de pony verschrikkelijk in de weg zit omdat ze veel te groot is!
Met africhten heeft dit ook niet veel te maken, zadel mak maken , dus ruiter verdragen op de rug is wat hier gebeurd en dat is in mijn ogen niet africhten! En... denk in dit geval ook niet terecht tegen over de pony die nog niets begrijpt van wat voor hulpen dan ook. Deze amazone kan de juiste hulpen ook nooit aanleren ze is te lang!
tamary schreef:Herhalen van rijtechnisch commentaar is niet toegestaan op RIJ-ITP. Dit valt ook na te lezen in de regels: [RIJ-ITP] Regels en Richtlijnen [RIJ-ITP] Rijden in the picture
TS heeft meerdere malen aangegeven waarom voor deze combinatie gekozen is.
Sappos schreef:Ik heb een 2-jarige staan die zadelmak is.. Letterlijk zadel...makmaar ook speciekuip mak, deken mak, tuig mak. Je zou maar je handen vol hebben
russel schreef:Sappos schreef:Ik heb een 2-jarige staan die zadelmak is.. Letterlijk zadel...makmaar ook speciekuip mak, deken mak, tuig mak. Je zou maar je handen vol hebben
Lach er maar om, vind het schandalig! Het is geen speelgoed, maar mensen zoals jij hebben het nodig dat men roept, ah wat mooi, kwijl....ten koste van de dieren.....6mm vind jij vast dik ....