Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinda_Dipje schreef:We willen nog steeds een keertje een professionele photoshoot laten doen, zodat ik hem ook in een mooi canvas kan vereeuwigen als we gaan verhuizen naar ons nieuwe huis. Mijn liefste vriend
xJolien schreef:Weet de manege-meneer ondertussen ook hoe goed het met hem gaat?

uitkomst kunnen bieden. Omdat we recent geen 0-grams dekendonaties meer hebben ontvangen heb ik zelf direct maar een nieuw deken bestelt bij Nika. Ik hoop zo dat het vandaag binnenkomt, dan heeft Lagune tenminste ook weer een passende jas
Verder volg ik je gedachtengang helemaal ivm paarden 'afdanken' of niet, blij te lezen dat er nog mensen zo denken, je wordt in de paardenwereld al snel als idealistische softie bekeken als je er zo over denkt...
"Man dat is niet eens recreatie-paard waardig!" werd er hardop gesproken door verscheidene bekendelingen uit de dressuurwereld. Toen hij nog geen half jaar later dan toch een keurige M2 proef kon lopen werd er nauwelijks nog een woord met me gewisseld...
Het zou echt de kers op de taart zijn 
rocymax schreef:Heerlijk je update te zien, ik kan me voorstellen dat als je daar staat je je erg gelukkig voelt! Goed dat de paarden fijn met elkaar omgaanIk wens jullie nog heel veel mooie momenten toe. je zegt dat je gaat verhuizen? Ga je naar huis met stallen aan huis?? is gewoon nieuwsgierigheid hoor!!

!