Ik dacht nog, zal ik een pb sturen hoe het gegaan is? want ik had niet meer in het oude topic gekeken. nadat ie opslot was, wees mijn bijrijder me op de link.en wat sneu zeg.. Ik had echt gehoop dat vlekkie het gered zou hebben. Voor die eigenaren ook heel zuur. hun merrie, en hun veulen kwijt..
wat erg! ik dacht echt dat het zo goed ging nu en dan dit.... het is niet eerlijk, vooral voor Joy niet. 2 veulens verliezen, wat kan er nog meer fout gaan... heel veel sterkte iedereen met alweer een zwaar verlies
Nordsvensk
Geplaatst: 01-05-12 18:54
Jeeetje Wat een rot week is dit voor jullie.. 2 veulens verliezen, vind het ook echt heel erg voor Joy.. Heel veel sterkte
Ooh wat verschrikkelijk erg! Eerst natuurlijk Joy's eigen prachtige veulen en dan na die geweldige daad ook het andere veulen nog verloren. Ik heb hier geen woorden voor Nogmaals ontzettend veel sterkte!
Smickey2011
Geplaatst: 01-05-12 20:02
och toch, ik log net voor het eerst weer in op bokt en wat verdrietig voor ook dit arme veulen, sjonge jonge. Maar Joy weer op de wei, de foto's laten toch een redelijk vrolijke Joy zien, dat verzacht alles voor mij weer.
Ben wel heel benieuwd hoe het nu met jou en je vriend gaat Mariska?
Hoe gaat het met Hope, heeft ze al een eigen topic gekregen? (ik ga nu even bijlezen)
EDIT: ik bedoel natuurlijk "vrolijk" naar de omstandigheden he... maar hoop dat jullie dat begrijpen
Jeetje ik kwam op bokt even kijken of er nog foto's van Joy met vlekkie opstonden.
Maris gerard dik respect voor wat jullie hebben proberen te doen voor vlekkie. En een dikke pluim voor Joy, voor mij de bokt merrie van het jaar.
Ik hoop dat Joy snel hersteld en dat jullie deze 2 klappen snel te boven komen. Ga Hope's topic volgen zodra deze er is en dat ze maar een prachtig eulen mag krijgen. EN dat Joy volgend jaar een mooi veulen gaat krijgen, ze heeft bewezen een top moeder te zijn.
WPFER
Geplaatst: 01-05-12 22:44
ooowh bah wat een kippenvel verhaal !! maar wat een stoer besluit van jullie wat niet heeft mogen baten ! heel veel sterkte
Jeetje wat naar is dit zeg Eerst Joy haar eigen veulen en nu ook nog haar pleegkind.. Arme Joy Heel veel sterkte voor jullie met het verlies van jullie knappe veulen en ook voor de eigenaren van het moederloze veulen.
Anoniem
Geplaatst: 02-05-12 07:47
Arme Joy 2 veulens verloren
Koia
Geplaatst: 02-05-12 08:01
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe met deze verliezen . Na Joy zo lang via de topics en de cam gevolgt te hebben voelde het alsof ik er ook een 'deel' van uit maakte en zat ook met tranen in mijn ogen te lezen hoe het is gelopen, het is heel erg verdrietig allemaal. Ik weet zeker dat na al dit negatieve er alleen maar iets positiefs kan gebeuren!
Jeetje maris, ik dacht tik je naam in kijken of er meer bekend is over joy en het veulen. En kom op dit topic. pfff wat een rot weekend hebben jullie allemaal gehad pfff. Eerst veulen joy daarna de pleegveulen pfff wat zul jij het gehad hebben nu. Joy wel weer lekker bij je maar toch een dubbel gevoel he. Ik hoop dat hope niet te lang op zich laat wachten en alles spoedig zal gaan want jij hebt al genoeg op je bordje gehad. heel veel sterkte!
hé bah... eerst het prachtige meisje dood en nu het andere prachtige meisje ook en Joy heeft het gelukkig gered!! echt naar ik hoop dat het goed komt met Joy en ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!
Oh jee, ik had dit topic nog helemaal niet gevonden, maar zie nu dat ook Vlekkie het niet gehaald heeft. Wat een ontzettende pechdagen zijn dit geweest voor jullie (en de andere eigenaren) en Joy. Hopelijk herstelt Joy nu in het gezelschap van haar vriendinnen en als ze weer gedekt is maar hopen op een voorspoedige bevalling!
Jeetje!!! Ook Vlekkie is er niet meer.. pffff... Wat een pech allemaal zeg! Nou, hopen dat het volgend jaar allemaal gaat zoals het moet! Maar eerst maar eens lekker opknappen bij der vriendjes!