Je kunt dan alleen niet meedingen voor de prijzen. We hanteren bij LSWS namelijk een 'eigen' puntensysteem. Een beetje gebaseerd op die van de WRAN. Onze leden verdienen ppunten met hun plaatsingen en kunnen dan diploma's behalen.
Dus als je het niet erg vind om wel beoordeeld te worden, maar niet mee te dingen is dat geen probleem
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 09:05
Update: we hebben nu ongeveer 35 plekjes vol!
Dat betekent ook dat we nu wel z'n beetje vol zitten, willen we met z'n allen lekker droog kunnen staan Inschrijven voor een plekje kan dus vanaf nu niet meer. Gezellig langskomen om te shoppen natuurlijk wel!
Oh ik was heel graag gekomen! Zit alleen in USA en heb net een showhalster en showhoofdstel aangeschaft Ben nog wel op zoek naar een showbit maar dat zoek ik hier dan wel. Ik wens jullie in elk geval heeeeeeel veel plezier! Worden er ook foto's gemaakt want ben wel heel benieuwd
Magrathea
Geplaatst: 06-06-12 18:01
Warbling schreef:
Broer-zus reunie? Treas heeft alleen broertjes toch? Of heb ik iets gemist
Bright is toch een halfzus? Either way, broer-broer vind ik ook goed
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-12 18:03
Volgens mij ben je echt een beetje in de war..... Bright is geen familie van Treasure. Treasure is een volle broer van Skips (staat bij ons op stal) en een half broer van Bandito (die van mij)
@ Lifaya: Jammer dat je niet kan! Wel leuk dat je in de USA zit Denk wel dat we foto's maken
Magrathea
Geplaatst: 06-06-12 18:17
Oh, ik meende dat Bright ook een kindje was van Angel. Nouja zalwel
Het is aankomende zondag al! wat een drukte. Komende drie zondagen heb ik al bezet
Westernfjord
Geplaatst: 06-06-12 18:51
Wanneer krijgen we een bevestiging + overzicht waar we staan?Moeten we ook zelf een tafel meenemen en hoe laat kunnen we ons gaan installeren?
Even vanaf mijn mobiel: de indeling volgt vandaag of morgen. Die dient gelijk als bevestiging. Opbouwen kan vanaf tien uur. Inderdaad zelf een tafel of zeil mee nemen. Vergeet bijvoorbeeld ook geen wisselgeld
dingen als tasjes o.i.d. is ook een aanrader om als verkoper mee te nemen! En bijv. een stoeltje of krukje voor jezelf (Let wel op dat SG je stoel niet inpikt )
Heb je geen campingtafeltje ofzo? Of een rekje waar je dingen aan kan hangen? De achterbak van je auto?
spicegirl
Geplaatst: 07-06-12 00:03
ik heb geen campingtafeltje, geen rek, en geen achterbak van een auto. mijn man heeft een showauto waar ie veel prijzen mee wint, en krijgt een stuip als ie dit hoort.. heb geen familie, of vrienden.en ook geen buren van wie ik een tafel kan lenen.we zitten hier met 6 huizen. 2 zijn niet bewoond, en 3 hebben geen tuin.ik wel,maar ik heb een betonnen tuintafel, van een paar honderd kilo.. en dan kan ik m nog niet vervoeren. de spullen moeten al -voorzichtig -op de achterbank.