Sundral schreef:smeetjoew schreef:Aan iedereen die kritiek op de manier van rijden heeft: succes allen in de B verder he!! Hopelijk over tien jaar in de
Pfff L?? Wat denk je wel niet Esmee! Ik laat ze meestal weer vrij in de natuur tegen die tijd.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xmarliez schreef:Dit is niet het soort spanning van 'het is de eerste keer dus spannend' je ziet overduidelijk ruiters met een terugwerkende hand die maar naar voren willen rijden maar het paard wel tegenhouden. Door het hele lichaam kun je zien dat deze paarden van voren naar achter gereden worden ipv van achter naar voren. Ook worden deze paarden niet in evenwicht gereden maar op de voorhand. Zelfs voor een leek zijn deze plaatjes het voorbeeld van hoe het niet moet. Maargoed in Nederland zien wij graag paarden die in elkaar getrokken worden en zo 'los en ontspannen zijn'.
magda_90 schreef:Sinds wanneer is het verplicht om de subtop mooi te vinden? Net als iemand voltige niet mooi vindt, zo kan iemand dit ook niet mooi vinden. Ik vind jullie reacties wel erg flauw, zo ga je niet om met diegenen die een afwijkende mening hebben.En daar bedoel ik wat anders mee dan diegene die deze foto's hard de grond ingeboord heeft.
Jitske schreef:Moderatoropmerking:De discussie is hier inmiddels volledig off topic. Het is niet nodig om de ruiters op deze foto's zo af te branden en andersom is het ook niet nodig om xmarliez op deze manier aan te vallen.