I lolled pretty hard, haha. De mensen op werk keken me érg vreemd aan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
I lolled pretty hard, haha. De mensen op werk keken me érg vreemd aan.
en ze hebben toch een cap op
Maartje1990 schreef:wat een stel hypocrieten zijn jullie allemaal. Triest hoor, zodra een ruiter te groot/zwaar is voor een pony krijgen ze meteen half bokt over hun heen. En nu dat er 2 opzitten.... ook teveel/te zwaar is het allemaal prima en grappig....
Meloen schreef:Hypocriet? Wie.. ik...wij? Weet je daadwerkelijk wel wat de definitie is van hypocriet?
Voor de goede orde, hypocriet betekent...
1hy·po·criet de; m,v -en schijnheilige
2hy·po·criet bn, bw schijnheilig
In hoeverre ben ik/zijn wij schijnheilig? Mijn inziens heeft grootste gedeelte hier op bokt vroeger dezelfde activiteiten ondernomen. Dat heeft niets met schijnheilig te maken.
Maartje1990 schreef:wat een stel hypocrieten zijn jullie allemaal. Triest hoor, zodra een ruiter te groot/zwaar is voor een pony krijgen ze meteen half bokt over hun heen. En nu dat er 2 opzitten.... ook teveel/te zwaar is het allemaal prima en grappig....
Gelukkig bleef je wel zitten 
Maartje1990 schreef:Ik snap de reacties hier niet, hoe kunnen jullie dit humor vinden?
Als die meiden gevaarlijk willen doen prima, maar ze brengen ook schade aan hun paard aan. Paard bokt niet voor niks, hij heeft overduidelijk last van jullie anders zou hij niet bokken.
Geloof me, je moet er niet meer opstappen met z'n 2e, pony laat je dit ook óverduidelijke weten en je kan écht ernstige en ongeneeselijke schade aanbrengen in o.a. de lendenen van je paard (dat is waar het 2e meisje nu zit). Ik snap niet dat jullie dus ook nog doorgereden hebben! Luister alsjeblieft naar je paard.
Snap ook totáál de reacties niet, dit is echt schadelijk voor een paard, zie er echt de humor niet van in