Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) [***] schreef:Uh, mag hopen dat je toch zelf wel ziet dat je reactie op niks slaat héIk snap 'm in ieder geval niet
(wel dat 6 pagina's en bedelen, maar niet wat dat met mijn reactie te maken heeft
).
Je snapt 'm niet...
Het was juist mijn bedoeling om te kijken of je 't door zou hebben of dat je zou zijn afgeleid door die 6 paginas. Ik heb je onderschat
<3 hestejente schreef:sanneveenma schreef:Wauw! Echt een heel leuk paardje!Zoek je toevallig ook een bijrijder voor hem? Zo ja, wil ik er graaaag op reageren hihi!
Ehm hij is 2

. Maar helaas is deze hengst gestolen en tot op heden nog niet gevonden pleiada schreef:Wat een leukerd zeg en wat ik nog het leukste aan hem vind is zijn mensgerichte karakter,geweldig gewoon dat hij in het natuurgebied zo achter de mensen aan liep

)
. Daar ga je nog veel plezier van beleven! Dat stukje over dat natuurgebied, TE hylarisch hahah, 
. (let vooral op dat hij de persoon in het land een "duwtje" geeft, kleine sneak is het hoor
)
)