Ja dat is paard en koets amber haha! Ik herkende je aan de manen van je fjord
monya
Geplaatst: 28-06-12 11:27
Monya Spijkhoven, van Educatief Centrum 't Balingehof en Baroque Horses Holland, werkt in een nieuw compagnonschap. Samen met Remedio.nl en Van Ruiter naar Trainer.nl promoot ze meer begrip en creativiteit bij het oplossen van gedragsproblemen, fysieke problemen en rijtechnische problemen. Dit compagnonschap draagt fun and friendship uit: wij leren jou hoe je jouw paard werkelijk kunt ontmoeten en inspireren je het beste uit jezelf naar boven te halen in je dagelijkse training.
Onze filosofie is gegroeid vanuit een combinatie tussen Klassieke Dressuur, Natural Horsemanship, de Klassieke Zit, Biomechanica, Gedragsleer, Evolutie en Ethiek en vat zich samen in vier kernbegrippen: Leiderschap, Non Focus, Timing en Vertrouwen. Deze begrippen zijn de rode draad in onze clinics en geven je direct handvatten waarmee je thuis aan de slag kunt.
Clinics:
1. Piaffe voor beginners: drie ringen met uitleg over het volgen van de weg naar de Piaffe, de “geheimen” die toch niet zo geheim blijken te zijn, via werken aan de hand en lange lijnen, tot onder het zadel en in totale vrijheid. De oefening der oefeningen uitgevoerd door gewone mensen en gewone paarden. 2. Fun and Friendship, over onze vier kernbegrippen Leiderschap, Non Focus, Timing en Vertrouwen, drie ringen gevuld met Schriktraining, vrijheidsdressuur en werken in vrijheid (at liberty). Leerprincipes die voor iedereen te begrijpen en toepasbaar zijn. Hoe kom je tot een goede band met je paard! 3. De Missing Link: vragen gesteld door lezers die we ter plaatse gaan beantwoorden, laten ervaren, laten zien, waarbij we tips, trucs en tools meegeven die thuis direct toepasbaar zijn.
Inhoud De Missing Link:
De missing link: heb je vragen over jouw dagelijkse training? Loop je vast met een klein of groot probleem? Heb je uitleg nodig? Is er iets waarbij je ondersteuning kunt gebruiken? Heb je het idee dat het beter kan? Twijfel je of je wel op de goede weg zit? Heb je inspiratie nodig? Ben je nieuwsgierig hoe iets werkt of voelt? Wil je je paard beter leren kennen? Wil je les in iets waar je al heel lang van droomt? Wil je voor het eerst iets proberen? Leg je vraag voor aan het team van Educatief Centrum ‘t Balingehof en maak kans om te worden uitgenodigd deel te nemen aan een clinic tijdens Horse Event. Wil je liever niet zelf met je paard optreden dan hebben we daar begrip voor en zullen we je vraag behandelen tijdens de clinic en je tips, trucs en tools meegeven die we je tonen met onze eigen paarden. De allerbeste vraag wordt beloond met een zweetdeken, een trainingsDVD en een zadeldekje. Daarnaast bieden we je opvolging aan in de vorm van een kostenloos na traject. Denk eraan: geen vraag is te gek!
Ik meld me ook, ik wil op zaterdag of zondag komen! Ik geniet elk jaar weer van de vele leuke clinics. Het is toch elk jaar zo dat je via bokt een kans maakt om met je paard op te treden op horse event, een soort loting of iets?
Wij zouden met 7 Bokkers naar HE gaan en dan crashen in het B&B in Deurne. Helaas hebben we inmiddels 3 afhaakjes. Een Bokker is zwanger en een ander krijgt helaas geen vrij van haar werkgever. Gelukkig gaat er nu een ander vriendinnetje van een Bokker ook mee. Zijn er hier mss 1 of 2 Bokkers die het zien zitten om met ons heen te gaan en ook in het B&B van vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag te blijven slapen? Mocht je meer info willen wat de kosten zijn en met wie kun je mij een PB sturen.
Heey, zag een tijd geleden een bokt promotie code voor HE om kaarten te bestellen met korting. Kan hem alleen nergens terug vinden. Iemand die hem mij kan geven? En is hij nog te gebruiken?
Alvast bedankt!
A_nouk
Geplaatst: 11-07-12 12:57
bokthe2012 is de kortingscode
Kunnen jullie mij vertellen waarom ik zaterdag of zondag zou moeten gaan in tegenstelling tot vrijdag ?
Ik ga namelijk met mijn moeder en heb geen specifieke mensen waar ik voor ga kijken, en zit even de dubben of de drukte en de duurdere prijs het wel waard is
Ik ben dit jaar helaas niet aanwezig. Zou eventueel een clinis komen geven met mijn engels volbloed en hem mee laten lopen in rassen defile maar alles zit al vol. Toch jammer in de afgelopen jaren dat ik er geweest ben heb ik nog nooit een engels volbloed bij het defile gezien terwijl ze toch in veel rassen verwerkt zitten.