Hoe Lizzy op haar plaat gaat en een haan vermoord!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:05

Buckje schreef:
Haha bokt leest ook niet he, er hebben al diverse mensen gezegt dat je goed naar de foto's moet kijken om te zien dat ze ernaast trapt! En er dus niet op. De haan leeft dus nog lang en gelukkig. :D :D :D :D :D

Mijn vorige post kwam te laat door.

Haha had ik toch gelijk. ALs dit echt was geweest had ik het niet vinden kunnen, maar ik kon me al niet voorstellen dat je een topic zou maken waar echt een haan dood getrapt werd. En omdat ik er van uit ging dat het nep was kan ik hier dus echt keihard om lachen.

jesito

Buckje schreef:
Nou weer rustig slapen vanacht jongens!

_O- _O- _O-

Letizia

Sieltjuh schreef:
Buckje schreef:
Haha bokt leest ook niet he, er hebben al diverse mensen gezegt dat je goed naar de foto's moet kijken om te zien dat ze ernaast trapt! En er dus niet op. De haan leeft dus nog lang en gelukkig. :D :D :D :D :D

:') Zie je nou wel dat ik geen dood beest zag :7

Jij zag buitenom de pony helemaal geen ander beest :')

Paintless

Buckje schreef:

en niet meer boos op Buckje worden/zijn hahaha

Moos99

Sieltjuh schreef:
Moos99 schreef:
En als iemand foto's maakt van een dode muis tussen en muizenval en een topic opent, vind je dat dan gewoon normaal?

Maar dat is in dit geval toch niet eens zo? Als ze het niet in de titel had gezet en bij de laatste foto's, dan had niemand geraden dat die haan dood was ;)

Ik herken het niet eens direct als een haan op die foto :7 Ik moet zeggen dat ik alleen het eerste stukje van de titel las, door de foto's scrolde en toen pas de reacties las :+ Het valt in mijn ogen dus niet op.

Foto's expliciet van een dood dier maken en publiceren, tjah, dat vind ik ook een beetje raar, maar bij iedereen ligt die grens ergens anders denk ik.

Verder ben ik dan maar een selectieve dierenliefhebster. Ik zie liever een haan, waar ik geen binding mee heb, een per ongelukke tik krijgen van een paard dan mijn paard (of kat), waar ik wel en binding mee heb, verongelukken. En volgens mij is iedereen selectief daarin, want je kan mij niet wijsmaken dat iemand nog nooit een mug heeft doodgeslagen ;) En dat is ook een dier dan...

Waar het mij om gaat is dat er een topic word geopend waarin het dus "lachen" moet zijn dat een haan word dood getrapt. Of het nou echt zo is of niet, het gaat mij om het principe. Zoals ik al zei nee het is geen ramp, kan gebeuren! en ben helemaal niet het type dat alles maar zielig vind. Waar het mij om gaat is dat het als een lolletje word bezien en dan vind ik het idd wel banketstaaf. Als het een hond/kat/paard was zou dit een totaal ander topic zijn...en zo zie je maar weer hoe sommige dieren zo een ontzettende minderwaarde hebben voor mensen. En dat noemt zich dan dieren liefhebbers. idd heel selectief!

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:06

Letizia schreef:
Jij zag buitenom de pony helemaal geen ander beest :')

Ben niet alleen selectieve dierenliefhebber, maar ook een selectieve kijker dus :))

aerdenhout1

Nou nou wat een humor zeg! Ik kan er niet om lachen, volgende keer toch iets anders verzinnen denk ik!

blonde_007

Hahahahaha, wat een goeie grap ??

Nee, niet dus.
waarom is het grappig om mensen te laten denken dat je
pony een haan vermoord heeft ? Vind je dat echt leuk ??

wel een hele leuke pony trouwens, kan mooi lopen !!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:07

Dit topic made my day :')

Oke, de haan leeft nog maar sjezus..
Hoe mensen kunnen janken om een haan, sorry hoor. En ja ik ben een dierenliefhebber, maar hey.. Gebeurd is gebeurd. Dan kunnen we er maar beter om lachen toch!

Vind ik al die kippen in een legbatterij zieliger hoor. :?

nieky1993

Liesje1611 schreef:

Hoe mensen kunnen janken om een haan, sorry hoor. En ja ik ben een dierenliefhebber, maar hey.. Gebeurd is gebeurd. Dan kunnen we er maar beter om lachen toch!

amen _/-\o_ _/-\o_

Maartje1990

geerke schreef:
Buckje schreef:

wat een lol....je hebt je aandacht tenminste gehad vanavond...nu snel aan je huiswerk.

en jij hebt blijkbaar gewoon geen gevoel voor humor, trouwens TS is geen 14 meer ofzo :roll:
Hou jij nooit iemand voor de gek? natuurlijk wel..

Neemt bokt gewoon even in 't ootje en dat is inderdaad best komisch :Y)

enn... bokkers, lees eens zeg... de haan LEEFT NOG
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 14-02-12 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:08

Buckje schreef:

Ik dacht een medelotgenoot met killerpony te hebben gevonden. ;(

Is mijn pony nou de enige die vogels vangt om te verzuipen? -O-

Tmara

Dat zullen grote rijlaarzen zijn.. voor al die lange tenen ! :=

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

nou weet die haan wel dat die de volgende keer beter moet opletten, anders is hij er wel geweest

Sieltjuh

Moos99 schreef:
En dat noemt zich dan dieren liefhebbers. idd heel selectief!

Dat zijn niet mijn woorden :) Ik ben paardenliefhebber. Vind kippen ook wel tof, maar met hanen heb ik niets nee (vind ze leuk om te zien, maar niet om te horen ;) ).

sloffiee

Wat een gezeur hier zeg... Komop...Mijn kat heeft vanmiddag ook een vogeltje te pakken gehad... Helaas!! ik kan er niet om gaan huilen etc.. het is de natuur. Wilde paarden zullen ook heus wel eens een vogeltje of een muisje Vetrapt hebben.. Respect voor TS !!

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:09

Normaal ben ik nooit snel een zeurderd maar hier kan ik dus niet om lachen, vooral de reacties van TS en een paar anderen. :n

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 22:09

Janken jullie ook zo om een stukje vlees wat s'avonds op jullie bord licht ? Dat dier had ook gevoel hoor!! :')

De haan zit ACHTER het gaas! :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:10

wahaha half bokt in schock om een haan...
en ie leeft ook nog XD

Paintless

Authentic schreef:
Buckje schreef:

Ik dacht een medelotgenoot met killerpony te hebben gevonden. ;(

Is mijn pony nou de enige die vogels vangt om te verzuipen? -O-

nee hoor.. :n

alleen leeft mijn merrie die het deed niet meer. maar ik kan het mijn huidige altijd leren. :P

Sieltjuh

Als ik nu de OP terug lees, lees ik het trouwens met een behoorlijk sarcastische ondertoon. Jammer dat sarcasme via een forum meestal niet overkomt...

Corelli

In ben liever onbedoeld geschokt dan totaal ongevoelig :)

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 22:11

Kom op jongens, niet zo zuur. Als je goed naar de laatste foto kijkt is daar al duidelijk te zien dat de pony best nog ver naast de haan zit. En ik ga altijd nog uit van het goede in een mens, dus kon gewoon ook niet geloven dat iemand echt een topic zou openen als de haan dood was.
En dat het nep is, ja daar zie ik de humor van in, ik hou nu eenmaal van hele grove humor. Maar maakt dat mij minder dierenliefhebber? Nee lijkt me niet.

Moos99

Liesje1611 schreef:

Vrijwel niemand is hier aan het "janken" om een haan...
Over het feit dat het zogenaamd dus grappig is dat een haan word dood getrapt door een pony en er vrolijk foto's bij posten dat is waar het om gaat.
Enne dit heeft niks te maken met geen humor hebben, het is simpel weg niet grappig! Maar goed zoals al duidelijk is had de TS duidelijk een saai avondje en wilde eventjes wat extra aandacht die ze nu dus krijgt. Gelukkig heeft ze al haar vriendinnetjes die haar flink supporten in dit topic, dat scheelt ook al een hoop natuurlijk. :)

Silenna

Ennuh over dat selectief..

IEDERE dierenliefhebber is selectief. Ik neem niet aan dat iedereen die hier om die haan ging janken een mier gaat troosten als je per ongeluk op zn pootje ging staan. Een mier is tenslotte ook een dier.. :')