[WN] [WRAN] 9 april The Great Happy Easter Show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:42

cowboyberend schreef:
wij steken de afsluitdijk niet weer over :j

Het is jammer als er veel geDQ zijn in de Trail, maar je moet het dan als een leermoment zien.
Dit gebeurd je niet gauw weer, dat het voor die tijd niet aangerekend is wil niet automatisch zeggen dat het dan goed is.
Deze judges hebben met strengere ogen gekeken misschien, maar als je jureert in andere landen volg je de regels misschien ook wat strikter.

Als wij niet meer naar de wedstrijden zouden gaan, waar iets is gebeurd wat wij niet eerlijk vinden, dan hadden wij een behoorlijk rustig wedstrijdjaar. ;)

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:13

het gaat mij niet om die dq in de trail maar door meer dingen. zo wordt er gewoon niet op tijd gemeld dat de jury om eten gaat ( niet de schuld van de jury maar van de organisatie) ik heb meerdere malen bij de ringmeester gevraagd over hoe het liep en dat we na de trail gelijk door gingen met de L3 pleasure ,het antwoord was meerdere malen ja , dus dan begin je je in te rijden voor de pleasure en moet je van een ANDERE RUITER horen dat eerst de jury gaat eten dus kan je je paard weer stil zetten....... dan ben je aan het inrijden is er al iemand bezig te racen in de inrijbak.
dan rij je in de pleasure en dan bokt en ander paard richting mij en wat zien ze ?? ze zien alleen maar dat chicco daar op reageert dus daaaag pleasure......

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:26

Het is altijd vervelend als de ringmeester nog niet weet, dat de tijd die ingelopen is gebruikt wordt om de Judge een pauze te gunnen.
De kans dat zoiets dan even misloopt kan gebeuren, is vervelend.

Dat er Reining ruiters gaan inrijden gebeurd vaker vrij vroeg, maar ik moet zeggen dat het ons niet is opgevallen dat er echt "geraced" werd.
Dan hebben we echt wel erger meegemaakt.

Wat er tijdens de wedstrijd gebeurd is, dat er nu eenmaal met mensen ogen wordt gekeken en die zien nu eenmaal niet alles.
Soms is dat je geluk en soms is dat je pech, jij had pech.

Toen ik de Trail begon deden ze de roldeur dicht en dat vond Replay toch wel spannend, maar dan kan het ik toch die mensen niet kwalijk nemen dat ze dat doen?
Even lastig zo bij de start maar ik moet dat zelf zien op te lossen op dat moment, vervelend ..? Ja maar het is niet anders.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 18:38

@Berend: Rot dat je wedstrijd niet zo is gelopen als gewenst, maar je komt zo wel erg onsportief over! :n

@Sliding: jammer dat we elkaar maar kort gesproken hebben, maar wat een boel prijzen hebben jij & Harm binnengesleept! :))
Ik had ook een zak voer, een emmertje paardensnoepjes, een bon van Paard & Naald (ingewisseld voor een staartzak) en een paasbrood (die ik gedoneerd heb aan de familie Staal :D).

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 19:01

Toppie @Wranglerbutt, gefeliciteerd met al je prijzen. *\o/*
En dat bij de 2de keer L4 starten +:)+

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 22:16

Todorien schreef:
wij zijn ook weer zeer tevreden naar huis gegaan met super resultaten!!!
tweede keer L3 en dan 4de en 5de in de pleasure en twee keer 3de in de horsemanship onze dag kon niet meer stuk!!!
ondanks dat we half 11 thuis waren

eigenlijk kon de dag niet meer stuk toen we bij het inschrijven en leuk bloemtje kregen, het is altijd top bij jullie nu hopen in september op mooi weer en dan wil ik echt die buitenrit gaan maken bij het strand hahahaha

Gefeliciteerd, mooi dat het zo goed gegaan is ! +:)+

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 08:12

Hollowpoint schreef:
Todorien schreef:
wij zijn ook weer zeer tevreden naar huis gegaan met super resultaten!!!
tweede keer L3 en dan 4de en 5de in de pleasure en twee keer 3de in de horsemanship onze dag kon niet meer stuk!!!
ondanks dat we half 11 thuis waren

eigenlijk kon de dag niet meer stuk toen we bij het inschrijven en leuk bloemtje kregen, het is altijd top bij jullie nu hopen in september op mooi weer en dan wil ik echt die buitenrit gaan maken bij het strand hahahaha

Gefeliciteerd, mooi dat het zo goed gegaan is ! +:)+

dank je wel hollowpoint en nu hopen dat we het zo volhouden dus op naar oosterwolde de 22 april!!!

Todorien

Re: [WRAN] 9 april The Great Happy Easter Show

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 08:17

@CB wij zitten samen in de L3 en er was ruimte genoeg om in te rijden en het ''gerace'' van de reiningruiters viel inderdaad wel erg mee heb het net als sliding wel erger meegemaakt.
En de tijdsplanning heeft de organisatie zich keurig netjes aangehouden, ze liepen dan een 3 kwartier voor op schema en daar hebben ze even gebruik van gemaakt voor de jury, en zoals er in hun regelement staat ze kunnen een uur in of uit lopen en daar kun jij en ik en de rest zich maar aan aanpassen.
En dat dat paard in de pleasure bokt naar chicco dat had een reden......

Zoals wranglerbutt zegt jammer dat je wedstrijd zo is gelopen maar wel heel onsportief om zo te reageren

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 10:15

Weet je CBB, jammer dat je de show zo hebt ervaren, maar fouten die jij maakt kun je de organisatie niet aanrekenen, net zo min als je mede ruiters. Ik heb ook bij je in dezelfde groep gestart, Pleasure en Trail Level 3.
Ook wij wisten niet dat na de Trail even een hapje wilde eten, maar we liepen inderdaad ruim een half uur in, dan houdt je daar toch rekening mee? Net zoals de meeste ruiters ga je dan even naast je paard staan, achter de zg "Praatpalen" , geen probleem toch?

Ik leg je commentaar naast me neer, je bent de enige die 2x bij ons gestart bent en 2x alleen maar negatief bent.
Ieder ander die net zoals jij van "over de Afsluitdijk"komt, is iedere keer wél enthousiast en ziet fouten, hoe vervelend ook, als een leermoment.

Sliding en Todorien: Fijn dat jullie er weer waren ondanks de kleine uurtjes *\o/* en gefeliciteerd met de lekkere prijzen!
Sliding: Bedankt voor je complimenten :o , ik zal ze doorgeven aan Viho! :j

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 10:24

Iedereen van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijzen :D Zo te horen was het erg leuk!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 11:09

Ik vond het een gezellige dag! Was mee met l5 en l4 ruiters!

Todorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 13:35

dropje2 schreef:
Sliding en Todorien: Fijn dat jullie er weer waren ondanks de kleine uurtjes *\o/* en gefeliciteerd met de lekkere prijzen!
Sliding: Bedankt voor je complimenten :o , ik zal ze doorgeven aan Viho! :j

Dank je wel Marianne we zitten nu aan de heerlijke ananas :D
En je hebt een leuk en lief paard wat was ie braaf en wat heeft ie veel geleerd!!!
zoals we in het fries zeggen oant de oare keer (tot de volgende keer)

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:37

Ook vanaf hier complimenten voor de show, de organisatie, de vrijwilligers etc. Vond het tijdschema al erg strak, maar +:)+ dat jullie t zo vlot konden laten verlopen dat er zelfs ingelopen werd op dat schema!

Normaal gesproken valt C'oog voor ons buiten "de regio" voor de wedstrijden die we rijden (komen uit Zeeland :D ), maar we waren er toch voor het -ook al geslaagde- bootcamp, dus dit was onze eerste keer Callantsoog. En hopenlijk niet de laatste... :D *edit* Was wel de laatste. Maar dat ligt vooral aan de WRAN en absoluut NIET aan de organisatie van C'oog. Krijg net een mail van de WRAN waar mn bek van openzakt...

@CCB, als "afscheidnemende" L4-ruiter hier geen "last" van reiners gehad. Nu staat onze Mylo op een stal waar van de pak m beet 60 paarden er 55 alleen reining rijden, dus Mylo is het wel gewend dat de reiners m om zn oren vliegen... :D

Heb zelf 1 puntje van, tja kritiek is t niet, positieve feedback? :D Ik miste in L4 een korte uitleg van de jury tijdens, voor of na de prijsuitreikingen. Nu ligt dat vooral aan de jury zelf die beslist dat wel of niet te doen en niet aan de organisatie, maar juist dat stuk vind ik in de "lagere" levels zo leerzaam.

@Marianne, komen de scoresheets nog ergens online? Ben helemaal vergeten om naar die van Ries te kijken... :o

PS Over ananas gesproken, de mandarijnen zijn ook heerlijk! (Gelukkig heb ik die gewonnen, want als ik ergens van gruwel dan is t wel van ananas ;) )

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:23

Het was vast weer ontzettend goed geregeld!
CB heeft de azijnpisfunctie van mij over genomen zie ik :D

Veel plezier ermee, ik deed er toch niks meer mee :))

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 08:58

Romkabouter schreef:
Het was vast weer ontzettend goed geregeld!
CB heeft de azijnpisfunctie van mij over genomen zie ik :D

Veel plezier ermee, ik deed er toch niks meer mee :))

Bedankt voor je vertrouwen Rom en aardig toch van CBB dat hij je geholpen heeft? O:) }:)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:00

Graag gedaan, hopelijk zijn wij er volgende keer ook bij het bootcamp :j

westernboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 16:08

rocco en kelvin tabak zijn 29 april weer aanwezig in midden meer

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 18:06

Ik ben toch ff wezen kijken alleen de reining niet meer... werd iets te laat.
Maar ik vond het toch goed georganiseerd hoor! Tja en dat de jury gaat eten..... wat maakt t uit? Ze liepen toch in... en ja dat "racepaard" deed ook gewoon mee in de pleasure, maar elk paard is anders en deze moest ff wennen aan alles... was ook de 1e wedstrijd voor haar en haar paard die normaal echt kan racen en hier heel erg meeviel...
Ik vond t een leuke wedstrijd..

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:29

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:33

wie wat waar hoe :?

wat is er gebeurd?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:33

@BZ: ik zag het in de uitslagen en dacht dat ze een foutje hadden gemaakt 8)7
Tot ik zag dat je in alle onderdelen DQ had gekregen... -O- Echt belachelijk! :roll:

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 20:35

Ik heb na twee wedstrijden trouwens al 43 punten in de L4, zag ik :=
Of toch drie wedstrijden, met de double judged in Callantsoog :)*