Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij gaat zeker vooruit en jij ook zeg, je zit er prachtig mooi stil op, je ziet inderdaad dat hij in je serie heet wordt, maar wow, wat heb je hem er goed aan staan.
Je ziet inderdaad dat je hem hier en daar nog echt in dat regelmaat moet rijden, maar hij pakt het ook al echt hele stukken op eigen initiatief.
Daar ligt echt mijn probleem, ze kropt op en komt achter de hand. Nimber schreef:Wat ik (toen ik nog voor 2 GP ruiters werkte) heb geleerd is dat piaffe wel de beenzetting van draf heeft maar geen zweefmoment. Het is dan lastiger om vanuit passage/draf het zweefmoment eruit te halen dan vanuit de stap aan te laten dribbelen.
Toen ik nog met Baldo volop reed moest ik tijdens mijn lessen ook vanuit stap proberen aan te dribbelen zeg maar.

Jij rijd ook heel erg netjes, alleen moet je wel een beetje opletten dat je niet teveel achterover gaat leunen... 

) Het is nu al soms flink plannen en schuiven, zeker ook met de lessen plannen enzo. Maar het gaat precies:D