Rider01 schreef:TS, ik wil jullie best een dagje les komen geven als dat Prince en jou kan helpen
Ik denk dat ook jij wat ver woont, en voor de moment mag ik niet meer rijden van de eigenaar..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TeckTonie schreef:Rider01 schreef:TS, ik wil jullie best een dagje les komen geven als dat Prince en jou kan helpen
Ik denk dat ook jij wat ver woont, en voor de moment mag ik niet meer rijden van de eigenaar..
Rider01 schreef:TeckTonie schreef:Ik denk dat ook jij wat ver woont, en voor de moment mag ik niet meer rijden van de eigenaar..
Ik heb eigen vervoer en wil dat best doen voor jullie.
Beginnend met grondwerk en genoeg huiswerk om een jaar zoet mee te zijn
Rijden lijkt mij op het moment ook niet slim
Gioyy schreef:je rijdt heeél apart, ik zie hem op geen enkele foto recht en ontspannen lopen, misschien zijn de foto's op het verkeer moment geklikt, maar dat lijkt me haast onmogelijk, want dat zet je de mislukte foto's niet op bokt.
misschien eerst een lesje nemen?
Gioyy schreef:je rijdt heeél apart, ik zie hem op geen enkele foto recht en ontspannen lopen, misschien zijn de foto's op het verkeer moment geklikt, maar dat lijkt me haast onmogelijk, want dat zet je de mislukte foto's niet op bokt.
misschien eerst een lesje nemen?
kirrepir schreef:Commentaar ga ik niet herhalen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het super vind dat TS inziet dat er iets moet veranderen. Veel van dit soort topics worden een reltopic, eindigen met een slotje, waarna er een week later weer een topic wordt geopend met soortgelijke rijfoto's. Als je het probleem ziet ben je al een heel eind en ik wil je veel succes wensen met Prince.
O en daarnaast vind ik Rider01 ook echt een topper!
ruitje schreef:Ik denk dat het misschien ook handig is om eens opzoek te gaan naar een instructeur die ervaring heeft met dravers. Dravers worden heel erg anders gereden en wat jij beschrijft klinkt voor mijn gevoel ook echt als een onbegrepen draver, zo gaan wij heel erg anders om met teugeldruk en reageerd hij waarschijnlijk perfect hoe hij het geleerd heeft. Het feit dat hij geen check accepteerd en daarom is verkocht lijkt mij niet de echte reden van de verkoop, er starten genoeg paarden zonder check, alhoewel ook dat vaak een medische reden heeft. succes!
Kimmie1974 schreef:Prince Rossignol was een heel fijn koerspaard, maar 'op winsom' zoals dat heet. Hij heeft flink wat verdiend en kwam tegen steeds zwaardere tegenstanders te lopen. Op zich heel fijn dat trainer en eigenaar een goede plek voor hem hebben gezocht, maar als ik deze foto's zie word ik niet blij.
Dit paard heeft een flinke poos gekoerst en zal gerust nog jaren leuk mee kunnen als rijpaard, maar zoiets kost tijd. Begin bij de basis en leer hem eerst eens ontspannen, dat hoofd naar beneden is echt niet het belangrijkst.... Doe lekker grondwerk en oefeningen aan de longe voordat je erop stapt en kijk dan over een paar maanden eens of je het rijden kunt oppakken.
Van hobbelen op beton en in de krul getrokken knapt hij zeker niet op...