Draver Prince heeft een goede dag!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 21:55

Rider01 schreef:
TS, ik wil jullie best een dagje les komen geven als dat Prince en jou kan helpen :)

Ik denk dat ook jij wat ver woont, en voor de moment mag ik niet meer rijden van de eigenaar..

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:58

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:02

TeckTonie schreef:
Rider01 schreef:
TS, ik wil jullie best een dagje les komen geven als dat Prince en jou kan helpen :)

Ik denk dat ook jij wat ver woont, en voor de moment mag ik niet meer rijden van de eigenaar..

Ik heb eigen vervoer en wil dat best doen voor jullie.
Beginnend met grondwerk en genoeg huiswerk om een jaar zoet mee te zijn ;)
Rijden lijkt mij op het moment ook niet slim

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 22:06

Rider01 schreef:
TeckTonie schreef:

Ik heb eigen vervoer en wil dat best doen voor jullie.
Beginnend met grondwerk en genoeg huiswerk om een jaar zoet mee te zijn ;)
Rijden lijkt mij op het moment ook niet slim

Wow, zou je dat écht willen doen voor mij? Dat zou erg vriendelijk zijn!
Maar ik wil het enkel aanvaarden als je echt niet té lang onderweg bent, en ik kan enkel op een zaterdag de volledige dag bij Prince zijn.
Oh, dankjedankjedankje!

Rider01

Re: Draver Prince heeft een goede dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:09

Geen probleem, we spreken wel even wat af via pb.

Verto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:13

Wauw wat super Rider01!

Gioyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:29

je rijdt heeél apart, ik zie hem op geen enkele foto recht en ontspannen lopen, misschien zijn de foto's op het verkeer moment geklikt, maar dat lijkt me haast onmogelijk, want dat zet je de mislukte foto's niet op bokt.
misschien eerst een lesje nemen?

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 22:34

Gioyy schreef:
je rijdt heeél apart, ik zie hem op geen enkele foto recht en ontspannen lopen, misschien zijn de foto's op het verkeer moment geklikt, maar dat lijkt me haast onmogelijk, want dat zet je de mislukte foto's niet op bokt.

Hij loopt ook niet recht en ontspannen voor een normale ruiter, maar dit was het meest onspannen en recht dat ik hem tot nu toe al gekregen heb.
Ik rijd niet apart, ik wil je gerust deze zondag foto's doorsturen van afgelopen les.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:36

Cayenne schreef:
Het kan aan mij liggen maar volgens mij is die laatste foto toch echt een stapfoto.
Ik zie er in ieder geval geen galop in.

Klopt, ik had niet goed gekeken :o? Dus geen galop gelukkig.

Verto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:37

Gioyy schreef:

Misschien kun je eerst de moeite nemen om de rest van het topic door te lezen? Dan zie je dat jouw opmerking al verscheidene keren door anderen is gepost en niet echt meer van toepassing is. Ook vind ik je wel erg onvriendelijk overkomen...

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 22:46

Gioyy schreef:

Even het topicdoorlezen :)

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:34

Commentaar ga ik niet herhalen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het super vind dat TS inziet dat er iets moet veranderen. Veel van dit soort topics worden een reltopic, eindigen met een slotje, waarna er een week later weer een topic wordt geopend met soortgelijke rijfoto's. Als je het probleem ziet ben je al een heel eind en ik wil je veel succes wensen met Prince.

O en daarnaast vind ik Rider01 ook echt een topper! :)

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 23:44

kirrepir schreef:
Commentaar ga ik niet herhalen, maar ik wil wel even zeggen dat ik het super vind dat TS inziet dat er iets moet veranderen. Veel van dit soort topics worden een reltopic, eindigen met een slotje, waarna er een week later weer een topic wordt geopend met soortgelijke rijfoto's. Als je het probleem ziet ben je al een heel eind en ik wil je veel succes wensen met Prince.

O en daarnaast vind ik Rider01 ook echt een topper! :)

Haha, wat ik denk, is dat al die reltopics beginnen met iemand die zijn fout niet inziet, en een hoop mensen die er verschrikkelijk onbeleefd en onbeschoft op reageren. Maar zoals ik dus zei, ik zag een MINI verbetering, dus ik was uitzinnig van vreugde, en volledig overtuigd dat ik goed bezig was!

kallista90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 23:56

En juist als je denkt zo goed bezig te zijn, is het moeilijk om te begrijpen dat het misschien toch niet zo goed gaat als je zelf denkt! En dat komt dan even hard aan en dan kan je twee dingen doen: onbeschoft terug reageren en lekker doorgaan zoals je bezig bent of toch eens kritisch naar jezelf kijken. En dat laatste doen de meeste jonge meiden niet, maar jij wel. En dat vind ik ook wel eens fijn om te lezen!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:14

Ik denk dat het misschien ook handig is om eens opzoek te gaan naar een instructeur die ervaring heeft met dravers. Dravers worden heel erg anders gereden en wat jij beschrijft klinkt voor mijn gevoel ook echt als een onbegrepen draver, zo gaan wij heel erg anders om met teugeldruk en reageerd hij waarschijnlijk perfect hoe hij het geleerd heeft. Het feit dat hij geen check accepteerd en daarom is verkocht lijkt mij niet de echte reden van de verkoop, er starten genoeg paarden zonder check, alhoewel ook dat vaak een medische reden heeft. succes!

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 20:06

ruitje schreef:
Ik denk dat het misschien ook handig is om eens opzoek te gaan naar een instructeur die ervaring heeft met dravers. Dravers worden heel erg anders gereden en wat jij beschrijft klinkt voor mijn gevoel ook echt als een onbegrepen draver, zo gaan wij heel erg anders om met teugeldruk en reageerd hij waarschijnlijk perfect hoe hij het geleerd heeft. Het feit dat hij geen check accepteerd en daarom is verkocht lijkt mij niet de echte reden van de verkoop, er starten genoeg paarden zonder check, alhoewel ook dat vaak een medische reden heeft. succes!

Hmm, daar heb je wel een punt. De check was niet het enige probleem, het probleem was vooral dat hij in een hogere prijsklasse niets zou kunnen verdienen, en dus daarom zochten de eigenaar en de trainer een goede thuis.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:19

TS: Ik wil je alleen even complimenteren hoe je de kritieken en adviezen op vat! Voor de rest is alles gezegd, wordt je hulp aangeboden en doe je ook wat met de dingen die gezegd worden!

Ik hoop voor jou, en natuurlijk vooral de pony dat alles in de toekomst beter wordt!

Kimmie1974

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:04

Prince Rossignol was een heel fijn koerspaard, maar 'op winsom' zoals dat heet. Hij heeft flink wat verdiend en kwam tegen steeds zwaardere tegenstanders te lopen. Op zich heel fijn dat trainer en eigenaar een goede plek voor hem hebben gezocht, maar als ik deze foto's zie word ik niet blij.
Dit paard heeft een flinke poos gekoerst en zal gerust nog jaren leuk mee kunnen als rijpaard, maar zoiets kost tijd. Begin bij de basis en leer hem eerst eens ontspannen, dat hoofd naar beneden is echt niet het belangrijkst.... Doe lekker grondwerk en oefeningen aan de longe voordat je erop stapt en kijk dan over een paar maanden eens of je het rijden kunt oppakken.
Van hobbelen op beton en in de krul getrokken knapt hij zeker niet op...

blazelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 18:28

bokt zou zoveel beter zijn als de mensen het hele topic doorlezen.......
rider01: super dat je dat wil doen _/-\o_ en TS: veel succes!

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 20:00

Kimmie1974 schreef:
Prince Rossignol was een heel fijn koerspaard, maar 'op winsom' zoals dat heet. Hij heeft flink wat verdiend en kwam tegen steeds zwaardere tegenstanders te lopen. Op zich heel fijn dat trainer en eigenaar een goede plek voor hem hebben gezocht, maar als ik deze foto's zie word ik niet blij.
Dit paard heeft een flinke poos gekoerst en zal gerust nog jaren leuk mee kunnen als rijpaard, maar zoiets kost tijd. Begin bij de basis en leer hem eerst eens ontspannen, dat hoofd naar beneden is echt niet het belangrijkst.... Doe lekker grondwerk en oefeningen aan de longe voordat je erop stapt en kijk dan over een paar maanden eens of je het rijden kunt oppakken.
Van hobbelen op beton en in de krul getrokken knapt hij zeker niet op...

Lees aub het hele topic.