LecyTinker schreef:TS, moet wel zeggen dat het nu echt uitzonderlijk goed gaat, ze komt netjes met haar hoofd over het hek van de stal hangen om te laten zien dat ze klaar is met eten. Denk dat ze het ook prachtig vind, want ze loopt rond in haar stal en kan alles bekijken wat er rond haar gebeurd en toch lekker rustig door knabbelen. De eerste twee dagen was ze een beetje aan het klieren als ik de emmer niet snel genoeg af deed, maar eigenlijk sinds gister wacht ze netjes tot ik weer terug kom naar haar om hem af te doen. Super makkelijk, want ze hangt haar hoofd over het hekwerk, richt haar oortjes naar mij toe om te laten zien dat het voer op is. Ik kan hem netjes vanhaar hoofd af glijden als een halster en mevrouw gaat rustig verder aan haar hooi. Hier dus echt DE perfecte oplossing gevonden voor mn voer-door-de-stal probleem.
Super! Dat zal vast een hoop voer schelen ja! De meesten hebben er idd gewoon even de tijd voor nodig om er aan te wennen, maar meestal gaat dat vrij snel ja. Mijn Welsh merrie vind het net als de jouwe ook zo prachtig om lekker rond te lopen en ondertussen te eten.